Do jej zadań będą należały również: tworzenie strategii content marketingowych, kontrola przebiegu realizowanych kampanii, organizacja prac zespołu projektowego oraz współpraca z wydawcami i influencerami.
Małgorzata Herman jest związana z branżą marketingową od 2011 roku. Ponad 4 lata pracowała na stanowisku specjalisty ds. marketingu i reklamy w firmie TopSolution sprzedającej i wdrażającej zintegrowane systemy technologiczne. Do jej obowiązków należało opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, kreowanie wizerunku firmy, przygotowywanie akcji promocyjnych, wsparcie działu sprzedaży oraz planowanie działań z zakresu media relations. Wcześniej współpracowała również z Wydawnictwem Murator i firmą szkoleniową BPP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Uwielbia wyzwania – chętnie podejmuje się promocji nawet najbardziej wymagających marketingowo produktów. Pasjonatka psychologicznych aspektów reklamy. Prywatnie Małgorzata Herman jest fanką street artu, aktywnego wypoczynku i ciężkich brzmień. Z wykształcenia polonistka.