Clear Communication Group wzmacnia zespół

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Clear Communication Group wzmacnia zespół

Od stycznia 2017 roku do zespołu Clear Communication Group dołączył Piotr Popa. Jako starszy menadżer będzie odpowiadać za wsparcie bieżących projektów realizowanych przez agencję oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Dodatkowo na stanowisko starszego menadżera awansował Wojciech Dziewit, natomiast Martyna Siermicka jest od stycznia starszym konsultantem. Zespół agencji liczy obecnie 17 osób. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Piotr Popa od 2008 r. do końca 2016 koordynował działania komunikacyjne i relacje z mediami w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, a następnie Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju i Ministerstwie Rozwoju, m.in. jako rzecznik prasowy i wicedyrektor Biura Ministra. Wcześniej był ekspertem ds. regulacji rynku medialnego w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. Jest absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie. W Clear Communication Group będzie m.in. zarządzał projektami, realizował zadania z zakresu public affairs oraz komunikacji kryzysowej.  

Wojciech Dziewit awansował w strukturach agencji na stanowisko starszego menadżera. Związany jest z Clear Communication Group od lutego 2010 roku, czyli praktycznie od początku istnienia agencji. Wcześniej pracował m.in. w agencji Point Of View. Jest absolwentem filologii hiszpańskiej na Uniwersytecie Śląskim. 

Martyna Siermicka jest od stycznia 2017 r. starszym konsultantem. Z CCG związana jest od sierpnia 2015 roku, wcześniej pracowała między innymi w Polskiej Fundacji im. Roberta Schumana. Ukończyła Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Collegium Civitas. 

Clear Communication Group powstała w 2011 r. Specjalizuje się w usługach z zakresu public relations dla firm i instytucji rynku finansowego, banków, spółek giełdowych, przedstawicieli sektora usług profesjonalnych, komunikacji procesów związanych z digital transformation oraz zagadnieniami z obszaru cyber security, a także w komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych. Firma zrealizowała przez ostatnie 6 lat ponad 40 projektów z zakresu komunikacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij