Paulina Imiołek związana jest z agencją John Pitcher od sierpnia 2013 roku i jej awans na stanowisko Dyrektora Kreatywnego jest wynikiem zebranego doświadczenia, doskonałej aklimatyzacji w strukturach agencji, nieprzeciętnemu talentowi oraz wrodzonym naturalnym cechom idealnie pasującym do zarządzania zespołem kreatywnym.
„Awans Pauliny nie jest dla nas zaskoczeniem, zarówno my jako Zarząd, jak również agencja przygotowywaliśmy się do tego dnia długo i precyzyjnie. Wszyscy wiemy co chcemy zmienić, co osiągnąć, w którą stronę sterować agencją aby jej poziom ciągle się podnosił, a efekty naszej pracy były jeszcze lepsze. Paulina ma bardzo mocny background kreatywny, który w połączeniu z wiedzą zdobytą m.in. w Szkole Strategii Marki SAR stanowi unikalną mieszankę która w punkt odpowiada na potrzeby agencji – mówi Marek Łapczyński, Client Service Director i Wiceprezes Zarządu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024