Paulina Imiołek na czele działu kreacji w John Pitcher.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Paulina Imiołek na czele działu kreacji w John Pitcher.

Z dniem 9 stycznia Paulina Imiołek obejmuje stery w dziale kreacji agencji zastępując na tym stanowisku Marcina Mutha, który po niemalże 3 latach rozstał się z Agencją.

Paulina Imiołek związana jest z agencją John Pitcher od sierpnia 2013 roku i jej awans na stanowisko Dyrektora Kreatywnego jest wynikiem zebranego doświadczenia, doskonałej aklimatyzacji w strukturach agencji, nieprzeciętnemu talentowi oraz wrodzonym naturalnym cechom idealnie pasującym do zarządzania zespołem kreatywnym. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Awans Pauliny nie jest dla nas zaskoczeniem, zarówno my jako Zarząd, jak również agencja przygotowywaliśmy się do tego dnia długo i precyzyjnie. Wszyscy wiemy co chcemy zmienić, co osiągnąć, w którą stronę sterować agencją aby jej poziom ciągle się podnosił, a efekty naszej pracy były jeszcze lepsze. Paulina ma bardzo mocny background kreatywny, który w połączeniu z wiedzą zdobytą m.in. w Szkole Strategii Marki SAR stanowi unikalną mieszankę która w punkt odpowiada na potrzeby agencji - mówi Marek Łapczyński, Client Service Director i Wiceprezes Zarządu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij