MEDIAPLUS i CHANGE Serviceplan wygrywają przetarg marki HEG

Spółki należące do Group One, dom mediowy MEDIAPLUS i agnecja reklamowa CHANGE Serviceplan wygrały przetarg na fullservice`ową obsługę marki HEG w całym kanale digital.
O autorze
0 min czytania 2017-01-11

HEG należy do Hermes Energy Group S.A., firmy z polskim kapitałem, która działa na zliberalizowanym rynku gazu ziemnego w Polsce, ale również jest obecna na europejskim rynku paliw płynnych. Działalność HEG koncentruje się na sprzedaży i dostawach gazu oraz doradztwie dla swoich klientów.

W wyniku wygranego przetargu MEDIAPLUS będzie odpowiedzialny za całokształ działań w kanale digital, m.in. planowanie i prowadzenie kampanii display budujących świadomość i wizerunek marki na polskim rynku oraz działania performance. Z kolei agnecja CHANGE Serviceplan będzie odpowiedzialna za koncepcję kreatywną prowadzonych działań.  

Umowa z HEG ma charakter długofalowy.  

Obie agnecje już wcześniej współpracowały z firmą HEG. W marcu 2016, w ramach umowy projektowej, były odpowiedzialne za przygotowanie koncepcji kreatywnej, zaplanowanie i zakup mediów do kampanii wprowadzającej markę HEG na polski rynek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj