HEG należy do Hermes Energy Group S.A., firmy z polskim kapitałem, która działa na zliberalizowanym rynku gazu ziemnego w Polsce, ale również jest obecna na europejskim rynku paliw płynnych. Działalność HEG koncentruje się na sprzedaży i dostawach gazu oraz doradztwie dla swoich klientów.
W wyniku wygranego przetargu MEDIAPLUS będzie odpowiedzialny za całokształ działań w kanale digital, m.in. planowanie i prowadzenie kampanii display budujących świadomość i wizerunek marki na polskim rynku oraz działania performance. Z kolei agnecja CHANGE Serviceplan będzie odpowiedzialna za koncepcję kreatywną prowadzonych działań.
Zobacz również
Umowa z HEG ma charakter długofalowy.
Obie agnecje już wcześniej współpracowały z firmą HEG. W marcu 2016, w ramach umowy projektowej, były odpowiedzialne za przygotowanie koncepcji kreatywnej, zaplanowanie i zakup mediów do kampanii wprowadzającej markę HEG na polski rynek.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]