TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

adidas Football i Paul Pogba prezentują wspólną kolekcję ubrań

Jeden z najbardziej kreatywnych piłkarzy na świecie, Paul Pogba, połączył siły z adidas Football, aby stworzyć niepowtarzalną kolekcję sygnowaną jego nazwiskiem. W jej skład wchodzą zarówno produkty piłkarskie, jak i te do użytku codziennego.
O autorze
2 min czytania 2017-01-16

Posiadają one właściwy piłkarzowi z Francji charakter. Inspiracją do stworzenia kolekcji były światy mody i hip-hopu. Kolekcja obejmuje tak korki, jak i odzież oraz akcesoria. Wszystko sygnowane jest unikalnym znakiem „PP”. 

W 2016 roku Pogba nieustannie gościł na pierwszych stronach gazet na całym świecie. W marcu ogłosił długoterminową współpracę z adidas, zaś miesiąc później przypieczętował zdobycie przez Juventus 32. tytułu mistrza Włoch. Z kolei z reprezentacją Francji dotarł do finału UEFA Euro 2016, po czym stał się bohaterem głośnego transferu do Manchesteru United. 

Paul Pogba powiedział: 

Podjąłem współpracę z adidas, ponieważ wiem, że to pozwoli mi na wyrażanie mojej kreatywności zarówno na boisku, jak i poza nim. Po tym, jak zacząłem grać w specjalnie stworzonym dla mnie modelu buta, pragnąłem pójść o krok dalej. Stworzenie kolekcji „Paul Pogba” jest spełnieniem mojego życzenia. Chciałem stworzyć produkty sygnowane specjalnym logo, co pozwoliło mi na przekazanie mojego spojrzenia na piłkę nożną i styl poza boiskiem„. 

Sam Handy, adidas Football VP of Design, który odwiedził Pogbę, kiedy ten mieszkał jeszcze w Turynie, powiedział: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Paul Pogba jest aktualnie jednym z najbardziej ekscytujących piłkarzy świata. Kiedy dołączył do adidas wiedzieliśmy, że nie możemy poprzestać jedynie na stworzeniu specjalnego modelu obuwia. Od początku chodziło o coś więcej. 

Paul jest bardzo kreatywny i pełen niezwykłych pomysłów, co sprawiło, że od samego początku brał udział w procesie tworzenia kolekcjipomógł nam stworzyć logo, wybrał kolory czy wreszcie zdecydował o designie produktów. W tej kolekcji łatwo odnaleźć właściwe Pogbie charyzmę i energię„. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja „Paul Pogba” zawiera m.in. nowe ACE17+ PURECONTROL z logotypem serii w kolorach złotym i czarnym. Buty zdobią również dodatkowe złocenia, górna imitacja marmuru oraz tradycyjny napis „Pogboom”. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z okazji premiery kolekcji specjalny utwór muzyczny pt. „Never” stworzył muzyk i fan futbolu, MHD. Raper, który podobnie jak Pogba posiada gwinejskie korzenie, również ma za sobą fantastyczny rok. MHD stał się jednym z prekursorów muzycznego trendu zwanego Afro Trap, co jest połączeniem hip hopu z afrykańskimi brzmieniami. 

W kwietniu MHD zasłynął wydaniem debiutanckiego albumu, zaś w lipcu był częścią światowej premiery nowych strojów Realu Madryt na sezon 2016/17. 

W skład kolekcji „Paul Pogba” wchodzą również ACE17+ PURECONTROL w wersji na uliczne rozgrywki oraz do meczów rozgrywanych w specjalnych klatkach. Czarna pianka BOOST dodaje im niezwykłego wyglądu. Wyjątkową serię produktów uzupełniają m.in. efektowna koszulka ze złotym zdobieniem w kształcie boiska czy inspirowana kulturą hip hopu czapka z daszkiem. Do tego torba, czarne spodnie oraz kurtka bomberka ze złotymi suwakami. 

Kolekcja „Paul Pogba” będzie dostępna ekskluzywnie w paryskim butiku Colette już 16 stycznia, zaś dzień później w wybranych punktach sprzedaży, m.in. w sklepach KITH (w Nowym Jorku), Harvey Nichols w Dubaju, End Clothing (Newcastle) czy też w berlińskim No74.