Nowa odsłona kampanii Vifon we współpracy z Codemedia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa odsłona kampanii Vifon we współpracy z Codemedia

Dom mediowy Codemedia wesprze działania reklamowe produktów Tan Viet International S.A. w telewizji. 16 stycznia rusza kolejna kampania zup instant marki Vifon. Działania potrwają do początku lutego.

Kampania „Vifon. Łatwe zupy” oparta będzie na 15-sekundowych, humorystycznych  i dobrze znanych szerszej grupie odbiorców spotach, których przesłanie służy podkreśleniu najbardziej charakterystycznych cech produktu: szybko, smacznie i do syta. Kampania to także okazja do zaprezentowania fanom VIFONA nowego, odświeżonego logotypu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dom mediowy Codemedia jest odpowiedzialny za opracowanie strategicznego podejścia do zakupu telewizji oraz za planowanie i zakup emisji w tym medium. W ramach współpracy kluczowe było dla nas doprecyzowanie grypy docelowej, co pozwoliło nam m.in. odpowiednio dobrać media. Jest to pierwsza kampania wspierająca sprzedaż produktów marek należących do Tan Viet International, przy której mamy przyjemność pracować – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij