Kampania „Vifon. Łatwe zupy” oparta będzie na 15-sekundowych, humorystycznych i dobrze znanych szerszej grupie odbiorców spotach, których przesłanie służy podkreśleniu najbardziej charakterystycznych cech produktu: szybko, smacznie i do syta. Kampania to także okazja do zaprezentowania fanom VIFONA nowego, odświeżonego logotypu.
Dom mediowy Codemedia jest odpowiedzialny za opracowanie strategicznego podejścia do zakupu telewizji oraz za planowanie i zakup emisji w tym medium. W ramach współpracy kluczowe było dla nas doprecyzowanie grypy docelowej, co pozwoliło nam m.in. odpowiednio dobrać media. Jest to pierwsza kampania wspierająca sprzedaż produktów marek należących do Tan Viet International, przy której mamy przyjemność pracować – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024