Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Książka, którą przeczytasz dopiero, gdy zmarzną Ci ręce

Książka, którą przeczytasz dopiero, gdy zmarzną Ci ręce
Wyjątkowa książka na polskim rynku wydawniczym. Książka, której nie przeczytasz, dopóki nie zmarzniesz. Fundacja Kapucyńska i Grupa Walk tym nietypowym pomysłem chce zwrócić uwagę na ważny problem.
O autorze
1 min czytania 2017-01-23

W tym roku w Polsce zmarło z wychłodzenia już ponad 80 osób, a liczba ta stale rośnie. „Niewidzialni” to książka wyjątkowa. Można ją przeczytać jedynie w określonych warunkach – inaczej jej strony pozostają pozornie puste. Książka wydrukowana jest farbą, która ujawni litery jedynie w ujemnej temperaturze.

Desing książki jest równie charakterystyczny. Zamiast kolorowej okładki przyciągającej wzrok widzimy szarą tekturę, przypominającą karton – który często jest „mieszkaniem” bohaterów książki.

W książce znajdziemy opowiadania, wiersze, autoportrety bezdomnych, które sami stworzyli. 

Im ciekawszy tekst, tym dłużej czytasz. Im dłużej czytasz tym bardziej Ci zimno. Im bardziej Ci zimno, tym wyraźniej czujesz, o czym tekst traktuje. Dzięki czemu poznasz i zrozumiesz bezdomnych lepiej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ludzie bezdomni są kategoryzowani według krzywdzących stereotypów. Zapominamy, że tak jak my mieli kiedyś pracę, domy, rodziny i przyjaciół, których stracili z różnych, nierzadko niezależnych od siebie powodów. Przez brak wrażliwości, nieustanny pośpiech, a nawet ignorancję otoczenia utracili oni także nadzieję na to, że mogą zmienić swoje życie. Liczymy, że nasza inicjatywa pomoże wpłynąć na postrzeganie osób bezdomnych, oddając im głos i pokazując ich zwykłą, ludzką wrażliwość – mówi Marek Sekretny, Prezes Fundacji Kapucyńskiej.

Współautorem książki jest Jacek Hugo-Bader. Egzemplarz dla siebie możesz zamówić na oficjalnej stronie projektu, gdzie kosztuje ona 155 złotych, z czego 100 zł zostaje przekazane na rozbudowę jadłodajni dla ubogich i bezdomnych w Warszawie przy ulicy Miodowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się