Communication Unlimited przejmuje stery komunikacji marki Bodymax

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Communication Unlimited przejmuje stery komunikacji marki Bodymax

Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wygrała przetarg i od stycznia br. rozpoczyna współpracę z marką Bodymax z portfolio Orkla Health. Do zadań agencji będzie należało opracowanie koncepcji i pełna obsługa nowej platformy komunikacyjnej dla marki na najbliższych kilka lat.

Stworzone przez Agencję rozwiązanie  będzie funkcjonowało w Polsce i na rynkach europejskich m.in. w Danii. Bodymax to kolejny po marce WIX międzynarodowy klient, planujący komunikację na rynkach europejskich, który w ciągu ostatnich trzech miesięcy zdecydował się na współpracę z Agencją Communication Unlimited.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wybór Communication Unlimited komentuje Joanna Baś-Marjańska, Country Marketing Manager Orkla Health (od 1.02.2017 Orkla Care): Przetarg na międzynarodową platformę komunikacyjną dla marki Bodymax był sporym wyzwaniem dla uczestniczących agencji ze względu na skomplikowaną sytuację tej marki na rynkach międzynarodowych. Tym bardziej cieszy fakt, że wybór agencji Communication Unlimited był jednogłośny. Wybrane rozwiązanie jest uniwersalne w kontekście międzynarodowym a jednocześnie pozwoli na budowanie unikalnego pozycjonowania marki Bodymax, a to było podstawowym celem przetargu. Jednocześnie, rzadko obecnie spotykany entuzjazm i energia z jaką agencja CU podeszła do tego przetargu pozwalają nam bardzo optymistycznie myśleć o przyszłości marki Bodymax. Sebastian Olszowy, Client Service Director CU, odpowiedzialny za projekt po stronie agencji dodaje: Bardzo nas cieszy ta wygrana. To kolejny w ostatnim czasie pozytywny efekt zmian w organizacji i filozofii pracy, które wprowadziliśmy w agencji. Tym razem silna idea komunikacyjna, różna od wszystkiego, co się dzieje w tej kategorii, spotkała się z oczekiwaniami klienta. Taki poziom porozumienia z pewnością pozwoli nam ten międzynarodowy projekt zamienić w sukces rynkowy marki Bodymax.   

Orkla to jedna z największych grup kapitałowych w Skandynawii, której zaufało ponad 90 milionów konsumentów. Oferta firmy to ponad 70 marek i 1500 wariantów produktów, które eksportowane są do 35 krajów na 5 kontynentach. Rodzina preparatów wzmacniających Bodymax zawiera unikalny wyciąg z żeń-szenia GGE®. Skuteczność tego wyciągu została potwierdzona w niezależnych, międzynarodowych badaniach klinicznych. 

Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Od 25 lat współtworzymy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Naszą dewizą jest wyobraźnia, odwaga i zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących angażujące relacje marki z konsumentem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij