TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zostań prelegentem FORUM IAB 2017. Tematem przewodnim: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie

Przed nami jedenasta edycja FORUM IAB, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Już 7-8 czerwca 2017 w warszawskich Złotych Tarasach czeka nas kilkadziesiąt unikalnych wystąpień pod tematem wiodącym: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie.
O autorze
2 min czytania 2017-01-30

Chcesz zostać jednym z prelegentów? Zgłoś swoją propozycję do 28 lutego br.

Świat pod napięciem

Świat się zmienił. W ostatnim czasie nawet bardzo znamiennie. W czasach kiedy digital staje się najważniejszym miejscem dotarcia do konsumenta, ten instaluje adblocka. Na Youtubie najchętniej oglądane reklamy trwają po 20 minut, a serca ludzi podbił 3-minutowy, emocjonalny film z Polski opowiadający historię o emigrantach. Użytkownicy Facebooka nie widzą tego, co do nich mówimy. A jeśli widzą, teraz już nie wiadomo, czy to co widzą jest prawdziwe czy nie.

Wybory w USA pokazały, że łamanie schematów, dostosowywanie narracji do nastrojów społecznych, a także technologia bacznie śledząca każdy krok w przestrzeni digital może przynieść sukces, którego niewielu się spodziewało.

W czasach permanentnego napięcia zarówno w lokalnej, jak i globalnej skali, zmienia się to, jak żyjemy. Zmienia się komunikacja. Zmienia się konsument. Zmienia się to, jak pracujemy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak my, specjaliści od komunikacji, powinniśmy się w tym świecie odnaleźć?

FORUM IAB 2017: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie

FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tym roku eksperci uznali, że skala i nieuchronność przemian w skali globalnej coraz silniej oddziałuje na szeroko pojęty marketing. Konieczne staje się wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej będzie ono pod przebiegać pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cyfrowi tubylcy – nowi konsumenci – wymuszają na organizacjach drastyczne zmiany. To właśnie oni są bardziej cyfrowi niż firmy, a działy marketingu to pierwszy front, który się z nimi styka. Wytwarzane po wpływem zmian napięcie odczuwamy wszyscy, dlatego uważamy je za kluczowy tegoroczny obszar rozmów oraz oczywiście decyzji. Cyfrowa transformacja oznacza zupełnie nowy porządek w wielu obszarach – to nie tylko zmiana technologiczna, to zmiana kultury organizacyjnej, łańcuchów wartości, decyzje oparte na danych, cyfrowe procesy end 2 end, wizja oraz przywództwo decydentów, crossilosowe, elastyczne sposoby pracy, płynne struktury organizacyjne, nowe modele biznesowe czy przychodowe. I o tych właśnie zmianach chcielibyśmy szerzej porozmawiać. – mówi Michał Kreczmar, wiceprzewodniczący Rady Programowej Forum IAB 2017.

Twój porządek w reklamie – zostań prelegentem Forum IAB 2017

Wszystkich ekspertów branży marketingowej, technologicznej, a także badaczy i strategów biznesu, którzy chcą zabrać głos w dyskusji nad nowym porządkiem reklamy w świecie pod napięciem, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień do 28 lutego br.

Temat przewodni rozpatrywać będziemy w trzech blokach kontekstowych:

  • Nowy konsument
  • Nowa komunikacja
  • Nowa organizacja

Szczegółowe wytyczne i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie.

Zgłoszenie tematu wystąpienia jest bezpłatne. Zaproponowana prelekcja nie może zostać zaprezentowane na żadnej innej konferencji poprzedzającej Forum IAB. Decyzja Rady Programowej o tym, które z propozycji zostaną uwzględnione w programie FORUM IAB 2017, zapadnie do 10 kwietnia br.

Sprzedaż biletów na wydarzenie już ruszyła. Tylko do 7 kwietnia można je kupić w cenie specjalnej Early Birds.

Szczegółowe informacje o Forum IAB 2017 dostępne na stronie.