NowyMarketing prognozuje rok 2017: Gazeta.pl

NowyMarketing prognozuje rok 2017: Gazeta.pl

O podsumowanie roku 2016 i prognozy na 2017 poprosiliśmy kilka dużych marek. Na nasze pytania odpowiedział również Michał Rutkowski, Dyrektor Marketingu Gazeta.pl.

Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2016 roku

Plotek, czyli showbiznesowa odnoga Gazeta.pl, wyprzedził w zasięgu miesięcznym najpierw Pudelka, potem Plejadę i stał się największym serwisem w segmencie People.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2016 roku

Najwyższe oceny od klientów w corocznym badaniu internetowych biur reklamy realizowanym przez Media Marketing Polska. Gazeta.pl ma najwyżej oceniane biuro reklamy internetowej w Polsce. To duże zobowiązanie, bo tej pozycji nie da się już poprawić, można ją tylko utrzymać.

Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2016 roku

Coraz większe uzależnienie od Facebooka. Ale chyba radzimy sobie z tym całkiem dobrze. Żaden polski portal nie miał w 2016 roku takich wzrostów, jeśli chodzi o liczbę wizyt z Facebooka.

Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2016 roku

Wzrost znaczenia reklamy programatycznej.

Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?

Wysoko. Bodaj po raz pierwszy udało się polskiej branży marketingowej zrealizować kampanię reklamową, która odbiła się szerokim echem na całym świecie. Chodzi oczywiście o kampanię Allegro z dziadkiem uczącym się angielskiego.

O planach na 2017 nie mogę mówić, jesteśmy spółką giełdową. :)

Pozostałe podsumowania roku 2016 przeczytacie tu >

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij