W tym roku praliny Lindor postanowiły ułatwić zadanie wszystkim, którzy chcą zaskoczyć swoją sympatię w walentynki i przygotować coś specjalnego. W konkursie przygotowanym przez markę do wygrania są trzy wyjątkowe randki: kolacja w domowym zaciszu, kolacja w zabytkowym tramwaju i randka w escape roomie. Aby wygrać jedną z nich trzeba odwiedzić stronę www.lindor.pl i odpowiedzieć na proste pytanie.
Lindor nagrodzi najciekawsze odpowiedzi i zajmie się organizacją walentynkowego wieczoru. Zadba o romantyczny nastrój, scenografię, oprawę muzyczną oraz menu. Aktywacja jest wspierana kampanią display oraz komunikacją w social media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Strategię komunikacji oraz kreację przygotowała agencja LiquidThread, za media odpowiada Starcom.