Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Idealna randka z Lindorem” – walentynkowa aktywacja Lindt

Agencja LiquidThread przygotowała nietypową aktywację dla pralinek Lindor z okazji walentynek. W konkursie „Idealna randka z Lindorem” do wygrania są trzy wyjątkowe wieczory.
O autorze
0 min czytania 2017-02-09

W tym roku praliny Lindor postanowiły ułatwić zadanie wszystkim, którzy chcą zaskoczyć swoją sympatię w walentynki i przygotować coś specjalnego. W konkursie przygotowanym przez markę do wygrania są trzy wyjątkowe randki: kolacja w domowym zaciszu, kolacja w zabytkowym tramwaju i randka w escape roomie. Aby wygrać jedną z nich trzeba odwiedzić stronę www.lindor.pl i odpowiedzieć na proste pytanie.

Lindor nagrodzi najciekawsze odpowiedzi i zajmie się organizacją walentynkowego wieczoru. Zadba o romantyczny nastrój, scenografię, oprawę muzyczną oraz menu. Aktywacja jest wspierana kampanią display oraz komunikacją w social media.

Strategię komunikacji oraz kreację przygotowała agencja LiquidThread, za media odpowiada Starcom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj