„Idealna randka z Lindorem” - walentynkowa aktywacja Lindt

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Idealna randka z Lindorem” - walentynkowa aktywacja Lindt

Agencja LiquidThread przygotowała nietypową aktywację dla pralinek Lindor z okazji walentynek. W konkursie „Idealna randka z Lindorem” do wygrania są trzy wyjątkowe wieczory.

W tym roku praliny Lindor postanowiły ułatwić zadanie wszystkim, którzy chcą zaskoczyć swoją sympatię w walentynki i przygotować coś specjalnego. W konkursie przygotowanym przez markę do wygrania są trzy wyjątkowe randki: kolacja w domowym zaciszu, kolacja w zabytkowym tramwaju i randka w escape roomie. Aby wygrać jedną z nich trzeba odwiedzić stronę www.lindor.pl i odpowiedzieć na proste pytanie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Lindor nagrodzi najciekawsze odpowiedzi i zajmie się organizacją walentynkowego wieczoru. Zadba o romantyczny nastrój, scenografię, oprawę muzyczną oraz menu. Aktywacja jest wspierana kampanią display oraz komunikacją w social media.

Strategię komunikacji oraz kreację przygotowała agencja LiquidThread, za media odpowiada Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij