10 lutego startuje kampania promocyjna nowego miniserialu HBO Wielkie kłamstewka pod hasłem Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
10 lutego startuje kampania promocyjna nowego miniserialu HBO Wielkie kłamstewka pod hasłem Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe

W piątek, 10 lutego rusza kampania promująca nowy miniserial produkcji HBO, Wielkie kłamstewka oparty na bestsellerowej powieści Liane Moriarty pod tym samym tytułem. W rolach głównych występują Reese Witherspoon, Nicole Kidman i Shailene Woodley.

Serial wyreżyserował nominowany do Oscara Jean-Marc Vallée, twórca Witaj w klubie i Dzikiej drogi. Premiera miniserialu odbędzie się w poniedziałek, 20 lutego w HBO i HBO GO, równolegle z premierą amerykańską. Od 21 lutego pierwszy odcinek będzie dostępny bez abonamentu w HBO GO. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowej produkcji HBO Wielkie kłamstewka towarzyszy hasło promocyjne Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe. W kampanii zostanie wykorzystany plakat promujący miniserial, prezentowany w magazynach i w Internecie, oraz trailer, który zobaczyć będzie można w wybranych kinach, a także w internecie. 

Promocja w prasie obejmuje wybrane magazyny life style’owe, takie jak Twój Styl, Pani, Elle, Wysokie Obcasy, Gala, Viva i Uroda życia. W lutym w kinach będzie można zobaczyć 45-sekundowy spot miniserialu. Premierowy odcinek Wielkich kłamstewek będzie promowany m.in. w Radiu ZET, RMF FM i Agora. 

W kampanii digitalowej miniserialu HBO Wielkie kłamstewka wykorzystane zostaną najważniejsze kanały: media społecznościowe, wyszukiwarki i reklama mobilna. Komunikacja prowadzona będzie w serwisach Facebook, Instagram oraz YouTube, a także w wyszukiwarce Google.

Za kreację kampanii odpowiada HBO Polska. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kampanię digitalową przygotowała agencja mediowa MediaCom. Kampania rozpoczyna się 10 lutego 2017 roku i potrwa do końca miesiąca.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij