W dniu otwarcia nowego sklepu adidas Originals na pierwszych pięćdziesięciu klientów, poza najnowszymi modelami obuwia i odzieży marki, czekał prezent-niespodzianka.
Goście nowego salonu adidas Originals mieli również okazję bawić się rozszerzoną rzeczywistością, robić sobie pamiątkowe zdjęcia z elementami augmented reality oraz publikować je na Instagramie z użyciem hasztaga #adidasoriginalsarkadia. Zdjęcia wydrukowane w sklepie za pomocą Instabox’a trafiały bezpośrednio w ręce klientów, natomiast kopie oznaczone hasztagiem #adidasoriginalsarkadia zawisły na sklepowej ścianie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszystkie zdjęcia umieszczone na Instagramie z użyciem #adidasoriginalsarkadia wezmą udział w konkursie, w którym nagrodami będą zaproszenia na VIP party adidas Originals.
Otwarcie sklepu adidas Orginals w Arkadii upływało w rytmach zapewnionych przez DJ’a.
endorfina events była odpowiedzialna za organizację atrakcji podczas otwarcia sklepu adidas Originals w Arkadii. Klient zaprosił agencję do współpracy.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing