Otwarcie nowego salonu adidas Originals z endorfina events

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Otwarcie nowego salonu adidas Originals z endorfina events

We czwartek, 9 lutego 2017 roku odbyło się otwarcie pierwszego w Warszawie sklepu adidas Originals w centrum handlowym Arkadia. Startowi nowego salonu marki towarzyszyły atrakcje bazujące m.in. na rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality) zapewnione przez endorfina events.

W dniu otwarcia nowego sklepu adidas Originals na pierwszych pięćdziesięciu klientów, poza najnowszymi modelami obuwia i odzieży marki, czekał prezent-niespodzianka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Goście nowego salonu adidas Originals mieli również okazję bawić się rozszerzoną rzeczywistością, robić sobie pamiątkowe zdjęcia z elementami augmented reality oraz publikować je na Instagramie z użyciem hasztaga #adidasoriginalsarkadia. Zdjęcia wydrukowane w sklepie za pomocą Instabox’a trafiały bezpośrednio w ręce klientów, natomiast kopie oznaczone hasztagiem #adidasoriginalsarkadia zawisły na sklepowej ścianie.

Wszystkie zdjęcia umieszczone na Instagramie z użyciem #adidasoriginalsarkadia wezmą udział w konkursie, w którym nagrodami będą zaproszenia na VIP party adidas Originals.

Otwarcie sklepu adidas Orginals w Arkadii upływało w rytmach zapewnionych przez DJ’a.

endorfina events była odpowiedzialna za organizację atrakcji podczas otwarcia sklepu adidas Originals w Arkadii. Klient zaprosił agencję do współpracy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij