Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Otwarcie nowego salonu adidas Originals z endorfina events

We czwartek, 9 lutego 2017 roku odbyło się otwarcie pierwszego w Warszawie sklepu adidas Originals w centrum handlowym Arkadia. Startowi nowego salonu marki towarzyszyły atrakcje bazujące m.in. na rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality) zapewnione przez endorfina events.
O autorze
0 min czytania 2017-02-13

W dniu otwarcia nowego sklepu adidas Originals na pierwszych pięćdziesięciu klientów, poza najnowszymi modelami obuwia i odzieży marki, czekał prezent-niespodzianka.

Goście nowego salonu adidas Originals mieli również okazję bawić się rozszerzoną rzeczywistością, robić sobie pamiątkowe zdjęcia z elementami augmented reality oraz publikować je na Instagramie z użyciem hasztaga #adidasoriginalsarkadia. Zdjęcia wydrukowane w sklepie za pomocą Instabox’a trafiały bezpośrednio w ręce klientów, natomiast kopie oznaczone hasztagiem #adidasoriginalsarkadia zawisły na sklepowej ścianie.

Wszystkie zdjęcia umieszczone na Instagramie z użyciem #adidasoriginalsarkadia wezmą udział w konkursie, w którym nagrodami będą zaproszenia na VIP party adidas Originals.

Otwarcie sklepu adidas Orginals w Arkadii upływało w rytmach zapewnionych przez DJ’a.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

endorfina events była odpowiedzialna za organizację atrakcji podczas otwarcia sklepu adidas Originals w Arkadii. Klient zaprosił agencję do współpracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing