Kampania promująca kurs języka niemieckiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania promująca kurs języka niemieckiego

Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak elementów w języku polskim pochodzi z niemieckiego. Dlatego w kampanii promującej kursy Goethe-Institut w Krakowie wykorzystaliśmy słowa wspólne dla obu języków. To taki reklamowy „wihajster”.

Na prośbę działu kursów językowych Goethe-Institut w Krakowie przygotowaliśmy kompleksową kampanię zachęcającą do skorzystania z jego bogatej oferty dydaktycznej. Z uwagi na fakt, że niemiecki uchodzi za trudny do nauczenia,  prawdziwie „obcy”, postanowiliśmy nieco go oswoić. Przybliżyć. Osłuchać się z nim dzięki zapożyczeniom, które od lat funkcjonują w polszczyźnie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Skąd wziął się pomysł? Od kombinowania przy słowie WIHAJSTER. Zastanawialiśmy się, co właściwie oznacza, w jakich okolicznościach go używamy. Do niego dobraliśmy szereg innych wyrazów. Stworzyliśmy spójny zestaw. Wymyśliliśmy odpowiednie copy, czyli hasło pasujące do słowa oraz zgrabne wytłumaczenie oryginału. I zajęliśmy się zakupem mediów. Nasze projekty zawisły w Krakowie m.in.: na słupach reklamowych, cityligtach, oparciach siedzeń w komunikacji miejskiej. Pojawiły się na FB i w sieci. Plakaty i ulotki trafiły do miejsc publicznych w całym mieście. Pierwsza odsłona kampanii potrwa od połowy stycznia do końca lutego, kolejna rozpocznie się latem. 

Koncepcję rozwinęliśmy o zestaw atrakcyjnych gadżetów, na przykład portfeliki SZMAL, plecaki TORNISTER i ściereczki do ekranów GLANC. 

Za całość odpowiada wrocławska agencja Cięty Język. Koncepcja i copy: Paweł F. Majka, Karol Gołaj. Projekty graficzne: Magdalena Stadnik.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij