Kampania z prawdopodobnie najtrudniejszą grą w Internecie dla Fundacji Itaka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania z prawdopodobnie najtrudniejszą grą w Internecie dla Fundacji Itaka

Zbliża się ostateczny okres rozliczania z fiskusem. To może oznaczać tylko jedno. Smutne miny w reklamach fundacji chcących zwrócić na siebie uwagę i przekazać nam swój numer KRS.

Najnowsza kampania Fundacji ITAKA płynie pod prąd. Też zmierza do tego, żeby przekazać nam informację o swoim numerze KRS, który możemy wpisać w PIT, ale oferuje w zamian całkiem niezłą rozrywkę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na niektórych portalach internetowych, m.in. pb.pl i nf.pl pojawiły się bannery reklamujące "Prawdopodobnie najtrudniejszą grę w Internecie". Nie ma na nich ani słowa o Fundacji ITAKA.

Bannery przerzucają użytkowników na stronę najtrudniejszezadanie.pl, gdzie znajduje się gra "Najtrudniejsze Zadanie". Gra zaprojektowana jest tak, by była naprawdę żmudna, trudna i męcząca, ale i wciągająca. Potrzeba sporej cierpliwości i wytrwałości, żeby wykonać powierzone zadanie. A jest nim odnalezienie jednej osoby wśród tysięcy innych, podobnych osób, w mieście, gdzie wszystkie miejsca są podobne do siebie.

Gracz otrzymuje tylko rysopis poszukiwanej osoby. To wszystko, żadnych innych wskazówek.

Niektórzy mogą się czuć w tej grze zagubieni. Dla innych wykonanie zadania może wydawać się wręcz niemożliwe. Wiele osób poddaje się, kiedy przeszukają kilkaset lokacji i wciąż nie odnajdą osoby odpowiadającej rysopisowi.

Poszukiwaną osobę oczywiście da się znaleźć, a po dłuższym czasie poszukiwań każdemu użytkownikowi wyświetla się komunikat od Fundacji Itaka: Trudno znaleźć jedną osobę wśród tysięcy innych ludzi, prawda? My zajmujemy się tym na co dzień. Wspomóż fundację ITAKA - przekaż nam swój 1% podatku.

Za kreację odpowiadają agencje BBDO i Proximity Poland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij