Najnowsza kampania Fundacji ITAKA płynie pod prąd. Też zmierza do tego, żeby przekazać nam informację o swoim numerze KRS, który możemy wpisać w PIT, ale oferuje w zamian całkiem niezłą rozrywkę.
Na niektórych portalach internetowych, m.in. pb.pl i nf.pl pojawiły się bannery reklamujące „Prawdopodobnie najtrudniejszą grę w Internecie”. Nie ma na nich ani słowa o Fundacji ITAKA.
Zobacz również
Bannery przerzucają użytkowników na stronę najtrudniejszezadanie.pl, gdzie znajduje się gra „Najtrudniejsze Zadanie”. Gra zaprojektowana jest tak, by była naprawdę żmudna, trudna i męcząca, ale i wciągająca. Potrzeba sporej cierpliwości i wytrwałości, żeby wykonać powierzone zadanie. A jest nim odnalezienie jednej osoby wśród tysięcy innych, podobnych osób, w mieście, gdzie wszystkie miejsca są podobne do siebie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gracz otrzymuje tylko rysopis poszukiwanej osoby. To wszystko, żadnych innych wskazówek.
Niektórzy mogą się czuć w tej grze zagubieni. Dla innych wykonanie zadania może wydawać się wręcz niemożliwe. Wiele osób poddaje się, kiedy przeszukają kilkaset lokacji i wciąż nie odnajdą osoby odpowiadającej rysopisowi.
Poszukiwaną osobę oczywiście da się znaleźć, a po dłuższym czasie poszukiwań każdemu użytkownikowi wyświetla się komunikat od Fundacji Itaka: Trudno znaleźć jedną osobę wśród tysięcy innych ludzi, prawda? My zajmujemy się tym na co dzień. Wspomóż fundację ITAKA – przekaż nam swój 1% podatku.
Za kreację odpowiadają agencje BBDO i Proximity Poland.