TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Haier kontynuuje wspólny bieg z Runmageddonem!

Haier, największy producent sprzętu AGD na świecie, kontynuuje swoją ofensywę w Polsce i wraz z początkiem roku przedłuża umowę z organizatorem biegów ekstremalnych Runmageddon. Jest to kolejna akcja marki, która swoje działania kieruje do osób ceniących niekonwencjonalne podejście do życia.
O autorze
1 min czytania 2017-02-23

Obie firmy miały okazję współpracować pod koniec 2016 roku, podczas organizacji biegów Runmageddon Rekrut i Finału Ligi w Poznaniu. To właśnie wtedy marka Haier po raz pierwszy zaangażowała się w organizację wydarzenia, dostarczając uczestnikom sporo wrażeń w strefie Challenge i wystawiając własną ekipę biegaczy, którzy zostali wyłonieni w specjalnym konkursie. Przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem i obie strony postanowiły kontynuować partnerstwo w 2017 roku.

„Decydując się na współpracę z ekipą Runmageddonu od początku zakładaliśmy, że będzie to coś więcej niż tradycyjny sponsoring. Zależy nam na tym, aby docierać do osób nietuzinkowych, które chcą od życia czegoś więcej, a gdzie można robić to skuteczniej niż na Runmageddonie? Doskonale czujemy się w tak doborowym towarzystwie i mamy zamiar razem zarażać innych pasją i pozytywną energią” – mówi Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.

Runmageddon to cykl biegów ekstremalnych, podczas których uczestnicy muszą zmagać się z wieloma wymagającymi przeszkodami, jak skośne i pionowe ściany, zasieki, czołganie się w błocie, wspinanie po linach i szeregiem innych. Ukończenie każdego biegu wymaga od zawodników nie tylko sprawności fizycznej, ale także silnego charakteru i umiejętności współpracy. Jednak Runmageddon to przede wszystkim emocje, dobra zabawa i szansa na spróbowanie czegoś nowego.

„Tam, gdzie gotowość do wyjścia poza schematy promocyjne spotyka się ze zrozumieniem świata nowoczesnego event marketingu, tam zawsze będzie miejsce na współpracę z Runmageddonem. Cieszymy się, że na polskim rynku  pojawia się coraz więcej odważnych menedżerów czujących wartość przełożenia pozytywnych emocji imprezy na ich marki. Znając nietuzinkowość i brawurę promocji Haier w Polsce, od pierwszych rozmów naszą współpracę uznawałem za przesądzoną” – dodaje założyciel i prezes Runmageddonu, Jaro Bieniecki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca obu firm obejmuje łącznie 17 biegów z cyklu Runnmagedon, które zostaną zorganizowane w 2017 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing