„Złap oddech” – Electrolux rozdaje czyste powietrze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Złap oddech” – Electrolux rozdaje czyste powietrze

W ramach akcji ambientowej rozdano aż 2 tysiące puszek z czystym powietrzem. Jej celem było zwrócenie uwagi na problem smogu w Warszawie.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pomysł na samą akcję powstał spontanicznie, jako odpowiedź na coraz częstsze alarmy smogowe i pojawiające się informacje o drastycznym przekroczeniu norm zanieczyszczenia powietrza. 

„Złap oddech” to jedna z wielu aktywności jakie Electrolux podejmuje na rzecz edukowania o istocie jakości powietrza, którym oddychamy. W 2016 roku Electrolux był partnerem wydarzenia Smogathon, któremu przyświecała idea walki ze smogiem z pomocą technologii. W ramach kampanii „Zdrowy Dom 3D” marka Electrolux promuje rozwiązanie Full 3D Home Cleaning System, które pomaga dbać o dom w trzech jego wymiarach - czystej podłogi, czystego powietrza i czystych zakamarków. Stała komunikacja obejmuje działania marketingowe i public relations. 

Za koncepcję i realizację akcji „Złap oddech” odpowiedzialna była agencja reklamowa Feno.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij