Druga odsłona kampanii Durex w aplikacji Listonic

Marka Durex ponownie wykorzystuje marketing mobilny, tym razem w wielkanocnej kampanii. Reklamy prezerwatyw wyświetlają się przy najpopularniejszych produktach kojarzących się ze Świętami Wielkiej Nocy.
O autorze
1 min czytania 2013-03-26

To druga odsłona kampanii mobilnej Durex w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów. Promowany produkt – Durex Performax Intense wyświetla się przy produktach związanych ze świętami.

Reklamy dodają się kontekstowo do wpisów na listach zakupów konsumentów. I tak np. reklama “Na deser w sypialni” wyświetli się po dodaniu do listy słowa “babka”, klikalny tekst “zapragniecie jeszcze ostrzejszych doznań” doda się do listy zakupów przy “chrzanie”, “w jego rytmie dojdziecie na szczyt” pokaże się przy wpisie “mazurek”. Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę, z której jednym kliknięciem można dodać Durex Performax Intense do listy zakupów.

Kampania potrwa do 31 marca. W jej ramach prowadzone będą działania w Listonic z wykorzystaniem reklamy wizerunkowej oraz kontekstowej. Za pomysł oraz jego realizację odpowiedzialna jest agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) we współpracy z Listonic. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj