Podczas gali wręczenia tegorocznych Oscarów premierę miały trzy specjalnie stworzone na tę okazję reklamy. W dwóch z nich marka skupiła się na zapewnieniu konsumentów, że jej głównym priorytetem jest jakość, użyteczność i bezpieczeństwo produkowanych telefonów. Natomiast w trzecim spocie zatytułowanym „The Rest of Us” wziął udział jeden z najpopularniejszych vlogerów na świecie Casey Neistat, wygłaszając przemowę na temat młodych twórców video i tego, co ich łączy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Po serii nieoczekiwanych eksplozji felernych Galaxy Note 7, Samsung poprosił swoich klientów o odesłanie telefonów. Aby odbyło się to bezpiecznie, marka wysłała im specjalne pudełka oraz rękawiczki, mające zabezpieczyć przed ewentualną eksplozją.
W jednej z reklam modelu Samsung Galaxy S7 udział wziął znany raper Lil Wayne. W spocie testował on telefon, wylewając na niego butelkę szampana.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 3
Marka Samsung lubi także eksperymenty. W jednym z nich postanowiła wyleczyć popularny ludzki lek, arachnofobię, czyli lęk przed pająkami. Czy jej się to udało? Sprawdźcie sami.
PS 4
Jedną z najbardziej znanych akcji Samsunga, związanych z galą wręczenia Oscarów, było pamiętne selfie przedstawiające znanych aktorów, a wykonane telefonem Galaxy Note 3.
If only Bradley’s arm was longer. Best photo ever. #oscars pic.twitter.com/C9U5NOtGap — Ellen DeGeneres (@TheEllenShow) 3 marca 2014