TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza portal SZKOŁA MOTYWACJI „SM -Walcz o siebie”!

SM–WALCZ O SIEBIE od ponad 5 lat zrzesza środowisko pacjentów chorych na stwardnienie rozsiane, ich rodzin i przyjaciół. Po pięciu latach prowadzenia kampanii, wprowadzeniu zasadniczych zmian w postrzeganiu SM w Polsce, wprowadzeniu zmian w refundacji leków,
O autorze
1 min czytania 2017-03-06

nasza diagnoza społeczna wygenerowała koncepcję profesjonalnego portalu e-learningowego.

Celem portalu jest wzrost wiedzy pacjentów w zakresie zarządzania swoją chorobą poprzez dostarczenie interdyscyplinarnej wiedzy związanej z doświadczeniem przewlekłej choroby oraz wzrost wiedzy nt. umiejętnej komunikacji.

Innowacyjną formułą portalu jest wykorzystanie nowoczesnych multimediów takich jak: filmy szkoleniowe, wywiady video, webinaria, coaching. Każdy z działów za pomocą technik filmowych porusza poszczególne tematy z zakresu komunikacji z lekarzem, pracodawcą, partnerem, dzieckiem, ale także z zakresu szeroko rozumianego wzmocnienia własnej postawy wobec choroby. Będziemy rozmawiać o z technikach rehabilitacji, żywienia, wparcia zawodowego, prawnego wraz z kwestami możliwości dofinansowań. Opracowania podjęli się profesjonalni trenerzy, psychologowie, lekarze, konsultanci.

Patronat Honorowy nad Szkołą Motywacji objęły Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej oraz Instytut Komunikacji Zdrowotnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z badań społecznych przeprowadzonych jesienią 2016 r. dla Fundacji SM-walcz o siebie (badanie zrealizowane metodą CAWI na grupie  n=372 osób) przez Maison&Partners wynika, iż mimo dobrej oceny (57% respondentów) opieki lekarskiej, tylko nieco ponad połowa deklaruje, że rozmawiała z lekarzem o nowych, refundowanych formach leczenia. Większość respondentów nie wie, czy ich ośrodek ma dostęp do tych leków. 1/3 respondentów deklaruje, że lekarz podczas wyboru terapii nie zapytał ich o styl życia. Aż połowa ankietowanych kobiet nie była pytana o to, czy chciałaby urodzić dziecko.

„Pacjenci nie potrafią nawiązać partnerskiej relacji z lekarzem, nie wiedzą jak rozmawiać o chorobie z pracodawcą czy partnerem. To tylko pogłębia stres i postęp choroby. Największy problem jest w małych miejscowościach i na wsiach, gdzie dostęp do np. psychologa jest bardzo ograniczony.” – dodaje Malina Wieczorek, Prezes Fundacji SM – walcz o siebie – „Ten stan rzeczy stał się inspiracją do założenia Szkoły Motywacji, jako nieopłatnej, dostępnej dla wszystkich potrzebujących wsparcia i fachowej wiedzy platformy e-learningowej.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

SZKOŁA MOTWACJI będzie promowana m.in. poprzez kanały SM-walcz o siebie na Facebooku i Twitterze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerami portalu są PTSR (Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego), Fundacja Urszuli  Jaworskiej, Fundacja Pomóż Walczyć o Życie, Śląskie Stowarzyszenie Chorych na SM SEZAM i TacyJakJa. Realizację wspierają firmy: Bayer, Biogen, Roche, Novartis i Merck.  Za nagrania i budowę strony odpowiada  Telescope i Eura 7. 

Projekt ma formułę otwartą, zapraszamy do współpracy agendy rządowe, pozarządowe, specjalistów chcących podzielić się swoją wiedza w w/w tematach.