Kornelia Rudnik dołącza do działu Social Media w INSIGNII

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kornelia Rudnik dołącza do działu Social Media w INSIGNII

Kornelia Rudnik objęła stanowisko Social Media Specialist w agencji INSIGNIA i jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych.

Absolwentka dziennikarstwa i kulturoznawstwa, a w pracy Social Media Specjalista. W branży reklamowej pracuje od 2014 roku. Obecnie obsługuje marki z branży FMCG oraz RTV i AGD. Uważa, że marka zawsze powinna być "na czasie", dlatego uwielbia real time marketing. Chodząc po mieście, kreuje w głowie ambienty, w myślach poprawia cudze hasła i bannery. Marzy o stworzeniu kampanii, która przerodzi się w prawdziwie soczysty viral.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W czasie wolnym: kociara, koniara i rowerzystka. Kocha Modern Talking, dokumenty, filmy o mafii i... marchewki.

Bardzo się cieszę, że Kornelia Rudnik dołączyła do naszego zespołu social media. Ma duże doświadczenie w planowaniu i realizacji działań we wszystkich kanałach mediów społecznościowych. Już w pierwszych dniach pracy zaskoczyła Klientów swoimi pomysłami – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA. Jestem przekonana, że połączenie możliwości, jakie oferuje agencja Insignia z umiejętnościami Kornelii zaowocują świetnymi projektami i realizacjami dla naszych Klientów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij