Semilac rusza z kampanią nowej kolekcji lakierów hybrydowych FLAVOURS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Semilac rusza z kampanią nowej kolekcji lakierów hybrydowych  FLAVOURS

Semilac, polska marka lakierów i akcesoriów do paznokci właśnie rozpoczyna kampanię promującą najnowszą kolekcję Flavours. Jej ambasadorką została Kinga Paruzel, finalistka I polskiej edycji MasterChef i autorka książek kulinarnych, która tworzy dania inspirowane kolorami lakierów do paznokci.

Działania promocyjne obejmują również ambient na Dworcu Centralnym w Warszawie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa kampania Semilac prowadzona jest przede wszystkim w Internecie. Uczestniczka MasterChefa przygotowywała przepisy oparte na kolorach z kolekcji Flavours.

Nowe, smaczne kolory Semilac inspirują do eksperymentów, także tych kulinarnych. Grey Pepper Strawberry Blue, Kaymak Sweet to nieoczywiste barwy, które pozwalają na zabawę w kuchni. Cieszę się, że miałam okazję skomponować dania, które są tak mocno nasycone barwami. Tak, jak w manicure kolor odgrywa bardzo ważną rolę, tak w kuchni uwielbiamy gdy nasze potrawy pięknie się prezentują – podkreśla Kinga Paruzel, finalistka I polskiej edycji MasterChef i ambasadorka najnowszej kolekcji Semilac Flavours.

Kampania obejmuje także materiały w prasie lifestylowej oraz działania w social media. Semilac przygotował w ramach promocji quiz oraz konkurs, w którym do wygrania są m.in. książki kucharskie z autografem Kingi Paruzel oraz produkty Semilac. W ramach działań związanych z wprowadzeniem kolekcji Flavours marka podjęła także współpracę z polskimi czołowymi blogerkami. W kampanii zaplanowano także działania niestandardowe – ambient na terenie Dworca Centralnego w Warszawie.

Szerokie działania promujące najnowszą kolekcję Flavours Semilac zaplanował także na największym wydarzeniu branżowym – Targach BEAUTY FORUM w Warszawie organizowanym 11-12 marca. Podczas targów, Kinga Paruzel będzie promować kolekcje inspirowaną smakami. Dodatkowo Semilac do współpracy zaprosił 9 uczestników wyborów Mister Polski, którzy wcielą się w hostów podczas eventu.

Film promujący nową kolekcję Semilac Flavours:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij