TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Semilac rusza z kampanią nowej kolekcji lakierów hybrydowych FLAVOURS

Semilac, polska marka lakierów i akcesoriów do paznokci właśnie rozpoczyna kampanię promującą najnowszą kolekcję Flavours. Jej ambasadorką została Kinga Paruzel, finalistka I polskiej edycji MasterChef i autorka książek kulinarnych, która tworzy dania inspirowane kolorami lakierów do paznokci.
O autorze
1 min czytania 2017-03-09

Działania promocyjne obejmują również ambient na Dworcu Centralnym w Warszawie.

Nowa kampania Semilac prowadzona jest przede wszystkim w Internecie. Uczestniczka MasterChefa przygotowywała przepisy oparte na kolorach z kolekcji Flavours.

Nowe, smaczne kolory Semilac inspirują do eksperymentów, także tych kulinarnych. Grey Pepper Strawberry Blue, Kaymak Sweet to nieoczywiste barwy, które pozwalają na zabawę w kuchni. Cieszę się, że miałam okazję skomponować dania, które są tak mocno nasycone barwami. Tak, jak w manicure kolor odgrywa bardzo ważną rolę, tak w kuchni uwielbiamy gdy nasze potrawy pięknie się prezentują – podkreśla Kinga Paruzel, finalistka I polskiej edycji MasterChef i ambasadorka najnowszej kolekcji Semilac Flavours.

Kampania obejmuje także materiały w prasie lifestylowej oraz działania w social media. Semilac przygotował w ramach promocji quiz oraz konkurs, w którym do wygrania są m.in. książki kucharskie z autografem Kingi Paruzel oraz produkty Semilac. W ramach działań związanych z wprowadzeniem kolekcji Flavours marka podjęła także współpracę z polskimi czołowymi blogerkami. W kampanii zaplanowano także działania niestandardowe – ambient na terenie Dworca Centralnego w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szerokie działania promujące najnowszą kolekcję Flavours Semilac zaplanował także na największym wydarzeniu branżowym – Targach BEAUTY FORUM w Warszawie organizowanym 11-12 marca. Podczas targów, Kinga Paruzel będzie promować kolekcje inspirowaną smakami. Dodatkowo Semilac do współpracy zaprosił 9 uczestników wyborów Mister Polski, którzy wcielą się w hostów podczas eventu.

Film promujący nową kolekcję Semilac Flavours:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się