TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Spotkanie ze smakiem”- nowy kulinarny program od KAMIS w TVN

Ruszyła wiosenna kampania marki KAMIS. Osią działań jest autorski program kulinarny marki - „Spotkanie ze smakiem”, prowadzony przez Pascala Brodnickiego i Pawła Dobrzańskiego, uczestników Azja Express.
O autorze
1 min czytania 2017-03-10

Dobranie przypraw i ziół do dań, zarówno tych egzotycznych jak i tradycyjnych to sztuka. Dlatego KAMIS przygotował program kulinarny, w którym znany kucharz, Pascal Brodnicki i jego przyjaciel Paweł Dobrzański uczą jak wybrać odpowiednie przyprawy do potraw, tworząc przy tym ciekawe połączenia smakowe. Panowie w ramach koleżeńskiej rywalizacji przygotowują dania pełne intensywnych smaków.

Każdy odcinek „Spotkania ze smakiem” poświęcony jest w całości jednej przyprawie. Oprócz prezentowanych przepisów z jej użyciem, Pascal i Paweł opowiadają o ciekawostkach związanych z historią, uprawą i rolą przypraw w kuchni.

Pięciominutowy program „Spotkanie ze smakiem” można oglądać w ramówce TVN w niedzielę o 17:50.  

Oprócz dedykowanego programu TV, wiosną przyprawy KAMIS dodadzą smaku w programach śniadaniowych „Dzień Dobry TVN” i „Pytanie na Śniadanie”, programie kulinarnym „Ewa Gotuje” oraz specjalnych odcinkach „Smakuj Świat z Pascalem” na TVN Style, które zrealizowano na Zanzibarze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wokół programu zbudowana została też komunikacja online. Na stronie KAMIS w zakładce: „Spotkanie ze smakiem” zamieszczane są przepisy zaprezentowane w programie. Kampanię wspomagają działania w social media: na Facebooku i Instagramie oraz kampania display.

Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom. Za działania content marketingowe, w tym realizację dedykowanego programu TV odpowiada LiquidThread. KAMIS kontynuuje współpracę z agencjami po zeszłorocznej realizacji konceptu „Wysmakowani”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się