Prowly oraz Vimeo udowadniają, że biuro prasowe nie musi być nudne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Prowly oraz Vimeo udowadniają, że biuro prasowe nie musi być nudne

Choć rewolucja cyfrowa zagościła u nas na dobre, a każdy kolejny rok określany jest „rokiem mobile”, firmowe strony dla mediów nadal pozostawiają wiele do życzenia. Podczas gdy większość dziennikarzy odwiedza je przynajmniej raz w miesiącu, nawet 70 procent dziennikarzy przyznaje, że...

... biura prasowe nie spełniają ich wymagań.*

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ten sposób firmy same utrudniają sobie pracę z mediami. Dziennikarz może przeoczyć jedno z ważniejszych ogłoszeń czy wykorzystać losowe logo znalezione w Google’u. Może też opatrzyć materiał zdjęciami produktowymi wykonanymi przez fanów i nieautoryzowanymi przez firmę. Każdy z tych scenariuszy może powodować PR-owców o ból głowy i problemy ze snem. Dlatego właśnie rozsądnym posunięciem jest stworzenie serwisu prasowego, który ułatwi i przyśpieszy pracę dziennikarzy tak, by sami chętnie z niego korzystali. Z takich założeń wyszedł zespół Prowly, projektując serwis prasowy dla Vimeo.

Rewolucja mobile zupełnie zmieniła sposób, w jaki przeglądamy strony internetowe. Bardziej niż tekstu oczekujemy form wizualnych: zdjęć i filmów. To dotyczy też dziennikarzy. Są zawaleni pracą, codziennie przerabiają tony treści, dlatego potrzebują łatwego dostępu do nowości, materiałów graficznych czy rzeczników firm i organizacji, nad którymi aktualnie pracują. Idealne biuro prasowe powinno więc działać płynnie, być responsywne i dawać dostęp do wszystkich treści produkowanych przez markę. - Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly.

Nowe centrum prasowe Vimeo powstało w oparciu o Brand Journal, model internetowego newsroomu opracowany przez Prowly w 2015 r. Pozwala na zamieszczanie informacji prasowych, nowości, artykułów czy wywiadów, wyświetlanie ostatnich wiadomości z kanałów społecznościowych oraz wgranie materiałów firmowych dostępnych do pobrania. Moduł wysyłkowy pozwala na spersonalizowaną dystrybucję stworzonych treści do list kontaktów i mierzenie reakcji każdego z nich. 

Najważniejsze funkcje nowego biura prasowego:

Pełen katalog ogłoszeń publikowanych przez Vimeo od 2010 r. dostępny w jednym miejscu;

  • Łatwy dostęp do danych kontaktowych;
  • Powiązanie tematyczne każdej informacji prasowej z podobnymi materiałami opublikowanymi na biurze prasowym;
  • Materiały wizualne - grafiki i wideo - osadzone bezpośrednio w treści informacji prasowych;
  • Łatwy dostęp do wszystkich materiałów Vimeo dla mediów: wskazówek dot. używania nazwy i logo Vimeo, B-roll oraz materiały dot. projektu original programming.

Potrzebowaliśmy takiego projektu biura prasowego, który byłby intuicyjny i prosty w nawigacji zarówno dla korzystających z niego dziennikarzy, jak zarządzającego nim zespołu. Było dla nas ważne, by warstwa wizualna oddawała kreatywność stojącą za marką Vimeo, a warstwa funkcjonalna oferowała liczne możliwości przechowywania dotyczących jej materiałów i zasobów. Prowly doskonale odpowiedziało na obydwie te potrzeby - Jessica Casano-Antonellis, VP OF COMMUNICATIONS AND HEAD OF DIVERSITY, VIMEO

Nasz Brand Journal to szablon przygotowany z myślą o tych PR-owcach, którzy nie mają dostępu do zespołu programistów lub sami nie mają odpowiednich umiejętności. Często jednak zdarza się, że klienci przychodzą do nas z własnym pomysłem lub konkretnymi oczekiwaniami. Staramy się być maksymalnie elastyczni, dzięki czemu możemy zarówno doradzić najciekawsze rozwiązania, jak i po prostu wprowadzić je w życie - Sebastioan Przyborowski , Wiceprezes ds. produktu i współzałożyciel Prowly. 

Nowe biuro prasowe Vimeo jest dostępne pod adresem press.vimeo.com

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij