click community kontynuuje akcję “Nieustający Rozwój”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
click community kontynuuje akcję “Nieustający Rozwój”

Specjaliści od LinkedIn przeszkolili pracowników click community. Krakowska agencja social media inwestuje w rozwój ludzi, ponieważ to oni tworzą firmę. Dzięki zdobytej wiedzy będą skuteczniejsi zarówno dla swojego biznesu, jak i biznesów klientów.

To kolejne szkolenie w ramach akcji “Nieustający Rozwój”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

click community kontynuuje akcję “Nieustający rozwój”, której elementem są szkolenia dla pracowników z najlepszych serwisów i narzędzi dostępnych na rynku. Celem takich działań jest wyszkolenie świetnych specjalistów w branży, a także podkreślenie, że jednym z najważniejszych elementów biznesowej układanki są ludzie. Agencja chce zapewnić rozwój tym, którzy są chętni do przyswajania nowej wiedzy i wykorzystywania jej w praktyce. Szkolenia, które się odbyły, to m.in. szkolenie z: FastTony, IndaHash, Twitter, Facebook ADS. Ostatnie dotyczyło możliwości, jakie daje korzystanie z serwisu specjalizującego się w kontaktach zawodowo-biznesowych - LinkedIn. Agencja planuje zatrudnić nowe utalentowane osoby, dlatego warto śledzić ich fanpage na Facebooku, gdzie ukazują się charakterystyczne ogłoszenia rekrutacyjne. 

click community prowadzi kampanie w social media dla takich marek jak:  Microsoft, Kulig, Bell, BNP, Primamoda, Fashion Magazine, MyPhone, Lufthansa, PKL Kasprowy Wierch. Zatrudnia już ponad 70 osób. Planuje powiększyć zespół, a co za tym idzie również powierzchnie biurowe. Agencja stawia nacisk na szkolenia i szuka osób, które chętnie rozwijają swoje umiejętności oraz przyswajają nowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij