adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały kreatywną kampanię DOOH w real-time

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały  kreatywną kampanię DOOH w real-time

Marka adidas promując nowe modele korków Blue Blast przeprowadziła niestandardową akcję w sklepie Intersport mającą na celu aktywizację klientów.

W sklepie ustawiona została automatyczna fotobudka z ekranem dotykowym, która po zrobieniu zdjęcia szparuje postać z „greenbox’a” i umieszcza ją na layoucie razem

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

z atrybutem marki – piłką nożną, którą klient może przesuwać w dowolne miejsce na layoucie. Aplikacja daje również możliwość udostępniania zdjęcia. Po wykonaniu zdjęcia użytkownik otrzymuje kod rabatowy do sklepów Intersport na buty z nowej kolekcji Blue Blast. 

Jednocześnie po wykonaniu zdjęcia, jest ono automatycznie wyświetlane w witrynie sklepu Intersport z zachęceniem do wejścia i wzięcia udziału w akcji, oraz na digitalach Clear Channel Poland w Centrum Handlowym Arkadia.

Zobacz film: 

Kampania to wykorzystanie kreacji i kreatywnej technologii, a także ciekawe i angażujące wykorzystanie możliwości jakie oferuje Digital OOH w postaci działań real-time.

Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiada Posterscope Polska, we współpracy z Isobar oraz Carat.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij