Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Jak budować biznes w oparciu o media społecznościowe?

Wczoraj Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube, dziś Snapchat, Tinder, Instagram, Vimeo. Social media ewoluują błyskawicznie, podobnie jak funkcje i możliwości, które oferują.
O autorze
2 min czytania 2017-03-29

Jak, gdzie i za pomocą jakich rozwiązań efektywnie budować biznes przy wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych? 

Sama znajomość Facebooka i obecność firmy na nim to dziś zdecydowanie za mało. W oparciu o serwisy społecznościowe buduje się dziś nie tylko strategię komunikacji, branding, ale i strategię marki jako pracodawcy, przeprowadza procesy rekrutacyjne, współpracuje z influencerami i liderami opinii. Media społecznościowe to jedno z pierwszych źródeł informacji – nie tylko o firmie, ale i o pracowniku, jak i o klientach. A tych w mediach społecznościowych zdecydowanie nie brakuje. Według raportu Digital in 2017: Global Overview w styczniu 2017 r., spośród 7,476 mld ludzi na świecie, aż ponad połowa (3,773 mld) posiadało dostęp do internetu. Aktywnie z social mediów korzystało 37% populacji naszego globu, czyli 2,789 mld. Z kolei korzystających z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych było aż 34% mieszkańców Ziemi – czyli 2,549 mld osób! Co więcej, Polska jest na trzecim miejscu pod względem udziału dziennej liczby aktywnych użytkowników Facebooka w porównaniu do całkowitej liczby użytkowników tego serwisu w naszym kraju.

Jak odnaleźć tych, na których obecności nam zależy? Jak pozyskać ich zainteresowanie? Gdzie szukać wiedzy na temat narzędzi i sposobów ich wykorzystania? To tylko niektóre z pytań, z którymi codziennie mierzą się zarówno małe firmy, jak i duże marki. Rynek rozwija się na tyle szybko, że nawet codzienna lektura artykułów branżowych, poradników, czy nawet udział w organizowanych webinariach nie zawsze dają wymierne efekty w postaci praktycznych wskazówek. Nieocenioną wartością w zdobyciu wiedzy na temat nowych rozwiązań są wnioski pochodzące ze studiów przypadku, bezpośrednia rozmowa z ekspertem czy doświadczenie ukazujące wiele perspektyw patrzenia na social media – zarówno od strony specjalistów branży, pomysłodawców aplikacji, trendsetterów współpracujących z największymi markami, przedstawicieli firm, agencji, świata marketingu, jak i ich samych klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. edycja Social Media Convent

Wszystkie te zalety niesie ze sobą uczestnictwo w Social Media Convent – jednej z największych konferencji na temat mediów społecznościowych, której piąta edycja odbędzie się już 27-28 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Dwudniowe wydarzenie określane jest jako maraton praktycznych wystąpień dotyczący unikalnych, nieporuszanych dotąd na innych wydarzeniach branży, tematów. Podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji pojawi się ponad 40 prelegentów i prawie 500 uczestników. W programie nie zabraknie prelekcji dotyczących ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, badań dotyczące odbiorców, najnowszych trendów i prognoz dla branży (zgromadzonych w bloku GET INSPIRED), jak i informacji dotyczących wykorzystania narzędzi i dobrych praktyk wspierających, organizujących i systematyzujących działania w mediach społecznościowych oraz kanałów social media i budowania strategii skutecznej komunikacji w bloku GET PREPARED. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się m.in. co to jest Social Employer Branding i jak wdrożyć procesy Social Recruitment w firmie, jakie narzędzia marketingowe wybrać do efektywnego prowadzenia kampanii, jak współpracować z influencerami, jak planować kampanie reklamowe w mediach społecznościowych oraz które działania realizowane w social mediach są niezgodne z prawem. 

Oprócz prelekcji, uczestnicy wydarzenia będą obserwować debatę ekspertów i posłuchać o najlepszych kampaniach biorących udział w konkursie case study (Case Study Festival), wziąć udział w warsztatach, odwiedzić mini-targi z udziałem firm branży social media oraz przedstawicieli znanych firm (Social Media Expo), a także wziąć udział w wieczornym spotkaniu połączonym z koncertem, z którego dochód przeznaczony jest na cele charytatywne, aplikację HospiCare.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród gości nie zabraknie specjalistów z Polski, jak i zagranicznych autorytetów, wśród których wielu po raz pierwszy gości w naszym kraju.Gdańsk odwiedzi m.in.: Dani Beck (BuzzFeed Germany i Einfach Tasty), Hermione’a Way (Tinder), Fredrik Sellgren (Sellbranch, wyłączny przedstawiciele Twittera oraz Yahoo, w tym Tumblra dla krajów nordyckich), Ian Anderson Gray (Seriously Social), Michał Sadowski (Brand24), Rahim Blak (Click Community), Hubert Tworkowski (SoTrender), Łukasz Żelezny (zelezny.uk) czy Robert Biedroń.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wydarzenie, dedykowane dużym markom i specjalistom z branży, firmom rozpoczynającym działania w mediach społecznościowych, jak i agencjom oferującym konkretne rozwiązania dla branży, rokrocznie przyciąga około pół tysiąca osób. Dołącz do nich! Informacje i bilety na wydarzenie dostępne są pod adresem: wwww.socialmediaconvent.pl.