„Przyjaciel do zadań specjalnych” to reality show, w którym zderzone zostają dwa światy: świat osób, które ze względu na wiek bądź niepełnosprawność nie są w pełni aktywne oraz świat osób sprawnych, których życie koncentruje się często na zabawie i przyjemnościach. W każdym odcinku aktywna osoba przez kilka dni ma za zadanie zaopiekować się osobą niepełnosprawną lub starszą. Dzięki zderzeniu różnicy wieku, odmienności charakterów i wartości, bohaterowie otwierają się na zupełne nowe dla siebie światy i doświadczenia.
Sponsorem programu „Przyjaciel do zadań specjalnych” w TVP1 jest marka TENA, oferująca specjalistyczne kosmetyki, pieluchomajtki oraz majtki chłonne dla dorosłych, którzy zmagają się z problemem nietrzymania moczu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach działań prowadzona jest też komunikacja w social media oraz na stronie internetowej TENA.
Premierowe odcinki programu można oglądać w każdą niedzielę o godz. 16:15 w TVP 1.
Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Zenith. LiquidThread odpowiada za działania content marketingowe oraz produkcję billboardów sponsorskich.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing