Do zadań agencji należało przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji marki, uwzględniającej wszystkie możliwe kanały dotarcia.
W związku z powyższym, agencja Opcom będzie koordynować działania reklamowe dla marki z zakresu ATL, BTL, PR, Interactive i CRM.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ze strony agencji w projekt zaangażowani są: Jakub Czaplicki (account director), Leszek Łuczyn (creative director), Piotr Pal (strategy planner), Magda Głębicka (pr manager) i Tomek Paciorek (art director).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024