Opcom dla marki Škoda

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opcom dla marki Škoda

Agencja reklamowa Opcom zwyciężyła w przetargu na agencję wiodącą dla marki Škoda.

Do zadań agencji należało przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji marki, uwzględniającej wszystkie możliwe kanały dotarcia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z powyższym, agencja Opcom będzie koordynować działania reklamowe dla marki z zakresu ATL, BTL, PR, Interactive i CRM.

Ze strony agencji w projekt zaangażowani są: Jakub Czaplicki (account director), Leszek Łuczyn (creative director), Piotr Pal (strategy planner), Magda Głębicka (pr manager) i Tomek Paciorek (art director).

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij