Tomasz Kammel twarzą marki SWISS KRONO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Kammel twarzą marki SWISS KRONO

10. kwietnia rusza kampania reklamowa marki SWISS KRONO, producenta szerokiej gamy materiałów drewnopochodnych, w tym: podłóg laminowanych, płyt meblowych, blatów kuchennych i WALLDESIGN. Ambasadorem marki jest Tomasz Kammel.

Kammel zaprasza nas do swojego domu i z dumą oprowadza po przestronnym, pięknym wnętrzu. Jak widać już po kilku sekundach, to nie meble tworzą to wnętrze. Dom i jego klimat, tworzy podłoga.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania jest efektem współpracy SWISS KRONO Polska z agencją Simply By Us (www.simplyby.us), odpowiedzialną za strategię marketingową i komunikacyjną, a także za jej realizację i kreację kampanii. Film „Pięknie ułożone” jest pierwszym z planowanego na 2017 cyklu. Telewizji towarzyszyć będą wspaniałe zdjęcia (foto Iza Grzybowska) na billboardach, reklamy i artykuły prasowe, radio oraz liczne działania internetowe, trade’owe i PR. Kampania wyprodukowana została z Prime Time, mediaplan powstał razem z MediaOn.

- To był jeden z fajniejszych tematów, jakie prowadziłam. Taki projekt-marzenie, od początku do końca. Często brakuje czasu na analizę, strategię, od razu trzeba przejść do pisania skryptów. Tu działaliśmy etapami, mieliśmy cel i mogliśmy dążyć do niego najlepszą drogą. Dzięki zaufaniu, jakie dostaliśmy od Klienta i Ambasadora Marki, mogliśmy pracować, dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniem i dobrą energią. Bo tej tu nie brakowało i teraz to wszystko widać na ekranie – mówi Magda Buchalska, Brand Development Director, Simply by us. 

Marka SWISS KRONO pojawiła się w Polsce w 2016 roku. Wprowadzenie jej było wynikiem ujednolicenia logotypu we wszystkich zakładach działających w holdingu SWISS KRONO na całym świecie. Wcześniej firma działała pod brandem Kronopol.

- Ta kampania to taki potrójny debiut reklamowy: dla Tomka Kammela, dla SWISS KRONO POLSKA i dla całej branży podłogowej. To ważny moment dla wszystkich, bo podłoga, to podstawa. Gdy remontujesz mieszkanie, to ona wyznacza styl. I jeśli ją dobrze wybierzesz; czujesz, że „jesteś u siebie”… dodaje Michał Kociankowski, twórca strategii marki SWISS KRONO. 

- To faktycznie wydarzenie. Jesteśmy na rynku od lat (wcześniej jako Kronopol), mamy dobre wyniki sprzedażowe, „dobrą markę” w oczach klientów, ale uznaliśmy, że musimy lepiej zadbać o  budowanie świadomości marki. Kampanię adresujemy do  szerokiego grona Klientów, wierząc, że pozytywne emocje niesione tą kampanią wpłyną na wybór naszej podłogi – mówi Jarosław Masina, Kierownik Działu Marketingu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij