TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

XENNA błonnik – Ekspertki Streetcom przełamują tabu

XENNA błonnik – nowy produkt w portfolio marki Xenna, znalazł się w rękach wyselekcjonowanych Ekspertek Streetcom. Celem kampanii rekomendacji jest edukacja konsumentów na temat roli błonnika w diecie, a także przełamywanie tabu związanego z dolegliwościami trawiennymi oraz zebranie opinii.
O autorze
1 min czytania 2013-04-04

Spowolniona przemiana materii i nieregularny rytm wypróżnień to problem typowo kobiecy, który negatywnie wpływa na stan zdrowia i pogarsza samopoczucie. Dodatkowo dla wielu osób, stanowi temat tabu. Dlatego właśnie, do tej grupy konsumentów skierowana jest kampania rekomendacji Xenny błonnik – nowego preparatu na bazie wysoko skoncentrowanego, naturalnego błonnika z otrębów pszennych, który oczyszcza jelita z zalegających w nich złogów i w konsekwencji reguluje ich prawidłową pracę.  

Marketing rekomendacji jest narzędziem, pozwalającym dotrzeć do wybranej grupy osób nawet z bardzo drażliwym tematem. Celem właśnie rozpoczętej przez agencję Streetcom kampanii rekomendacji Xenny błonnik, jest edukacja na temat roli błonnika w diecie oraz prawidłowego funkcjonowania jelit. Ambasadorzy marki, rozmawiając ze swoimi przyjaciółmi i znajomymi, mogą przełamywać tabu i poruszać wstydliwe tematy. 1000 ambasadorek Streetcom, wyłonionych wnikliwie w procesie rekrutacji, otrzyma preparat XENNA błonnik, pozwalający na przeprowadzenie 20-dniowej kuracji, a także komplet próbek do przekazania swoim bliskim i znajomym. Dodatkowo ambasadorki zostaną wyposażone w zestaw porad na temat zdrowego stylu życia, a także roli i działania błonnika. W trakcie trwania kampanii, wszystkie panie będą testowały produkt, a następnie będą dzieliły się opiniami o produkcie i przekazywały uwagi producentowi. W wyniku kampanii product seeding, rekomendacje Xenna błonnik dotrą do około 60 tysięcy osób.

Kampania angażuje osoby, które świadomie podejmują się testowania i rekomendowania produktu dotykającego delikatnego tematu. Ich doświadczenia i zaangażowanie pozwolą na rozprzestrzenienie się informacji o produkcie wśród osób bezpośrednio zainteresowanych problemem i darzących ich zaufaniem – czyli bliskich i znajomych. Rekomendacje w gronie znajomych to najlepszy sposób na prowadzenie kampanii dla tak wymagającego produktu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj