XENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
XENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabu

XENNA błonnik – nowy produkt w portfolio marki Xenna, znalazł się w rękach wyselekcjonowanych Ekspertek Streetcom. Celem kampanii rekomendacji jest edukacja konsumentów na temat roli błonnika w diecie, a także przełamywanie tabu związanego z dolegliwościami trawiennymi oraz zebranie opinii.

Spowolniona przemiana materii i nieregularny rytm wypróżnień to problem typowo kobiecy, który negatywnie wpływa na stan zdrowia i pogarsza samopoczucie. Dodatkowo dla wielu osób, stanowi temat tabu. Dlatego właśnie, do tej grupy konsumentów skierowana jest kampania rekomendacji Xenny błonnik - nowego preparatu na bazie wysoko skoncentrowanego, naturalnego błonnika z otrębów pszennych, który oczyszcza jelita z zalegających w nich złogów i w konsekwencji reguluje ich prawidłową pracę.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marketing rekomendacji jest narzędziem, pozwalającym dotrzeć do wybranej grupy osób nawet z bardzo drażliwym tematem. Celem właśnie rozpoczętej przez agencję Streetcom kampanii rekomendacji Xenny błonnik, jest edukacja na temat roli błonnika w diecie oraz prawidłowego funkcjonowania jelit. Ambasadorzy marki, rozmawiając ze swoimi przyjaciółmi i znajomymi, mogą przełamywać tabu i poruszać wstydliwe tematy. 1000 ambasadorek Streetcom, wyłonionych wnikliwie w procesie rekrutacji, otrzyma preparat XENNA błonnik, pozwalający na przeprowadzenie 20-dniowej kuracji, a także komplet próbek do przekazania swoim bliskim i znajomym. Dodatkowo ambasadorki zostaną wyposażone w zestaw porad na temat zdrowego stylu życia, a także roli i działania błonnika. W trakcie trwania kampanii, wszystkie panie będą testowały produkt, a następnie będą dzieliły się opiniami o produkcie i przekazywały uwagi producentowi. W wyniku kampanii product seeding, rekomendacje Xenna błonnik dotrą do około 60 tysięcy osób.

Kampania angażuje osoby, które świadomie podejmują się testowania i rekomendowania produktu dotykającego delikatnego tematu. Ich doświadczenia i zaangażowanie pozwolą na rozprzestrzenienie się informacji o produkcie wśród osób bezpośrednio zainteresowanych problemem i darzących ich zaufaniem – czyli bliskich i znajomych. Rekomendacje w gronie znajomych to najlepszy sposób na prowadzenie kampanii dla tak wymagającego produktu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij