TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nagrody w konkursie Innovation 2017 już rozdane!

24 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2017, w Studio Mińska 65 w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Witolda Ziobrowskiego, Wiceprezsa Grupy Neuca, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2017.
O autorze
1 min czytania 2017-04-25

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nagrody przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

  1. IDEA BANK za kampanię „Happy Miles” w podkategorii Model Biznesowy

    LinkedIn logo
    Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj
  2. NIELSEN za zgłoszony projekt „Innowacja w pomiarze Multiscreen” w podkategorii Usługa

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE –  Kampanie komercyjne:  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Content

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się
  2. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Design

  3. VML POLAND, THE PRODUCTION za kampanię  „H&M Kultura fizyczna”  w podkategorii Event

  4. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii User Experience

  5. MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS  za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania komercyjne:

  1. ONETMARKETING SP. Z O.O.  za „Aplikację mobilna Onet 4.0” w podkategorii Aplikacje

  2. GREY WORLDWIDE WARSZAWA SP. Z O.O.  za „Dokumenty Ikea #poswojemu” w podkategorii Formaty Mediowe

  3. YOUNG & RUBICAM GROUP za „The Live Fish Pack” w podkategorii Formaty Mediowe

  4. MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS  za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Touchpoint

  5. GRUPA WIRTUALNA POLSKA za „Telewizja WP” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania społeczne

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Touchpoint

Inspiracja i odwaga – to główne hasła jakie przychodzą mi do głowy i za to dziękuję wszystkim uczestnikom tegorocznego konkursu – powiedział podczas gali rozdania nagród przewodniczący jury, Witold Ziobrowski, Wiceprezes Grupy Neuca – Prace były różne, różna była ich jakość, ja w każdej odnalazłem bardzo ciekawy „insight”. Każda próba zmiany istniejącej rzeczywistości i wyjścia z własnej strefy komfortu wymaga dużo odwagi. Tylko ludzie odważni, skłonni do ryzyka i otwarci na innych, odnoszą sukces w biznesie. Potrzebujemy więcej odważnych ludzi by nas inspirowali do rozwoju biznesu. – dodał w swojej wypowiedzi.

Podczas Gali Innovation została również wręczona nagroda w konkursie Young Creatives w kategorii MEDIA, którą otrzymali: Joanna Lenart oraz Bartosz Brennek z agencji Zenith.

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja SAATCHI & SAATCHI IS, a najbardziej innowacyjnej agencji mediowej roku: MEDIACOM Warszawa. Wśród klientów aż cztery firmy otrzymały tytuł najbardziej innowacyjnych: Grupa Wirtualna Polska, Nielsen, Onet, oraz Idea Bank. Firmy te zajęły pierwsze miejsca w rankingach Innovation 2017.