Agencja Pitted Cherries wygrała przetarg na obsługę marki Bakal

Agencja Pitted Cherries wygrała przetarg organizowany przez firmę Atlanta Poland S.A. na działania marketingowe dla jej flagowej marki – Bakal. W lutym 2017 roku firmy zaczęły stałą współpracę.
O autorze
0 min czytania 2017-04-25

Działania obejmują promocję wybranych kategorii produktowych oraz budowę wizerunku marki Bakal.

Agencja Pitted Cherries odpowiada za tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych komunikacji w obszarze mediów społecznościowych. Pitted Cherries realizuje również serię kreatywnych filmów video i sesje foto produktów.

Przy wyborze agencji braliśmy pod uwagę potencjał viralowy pomysłu oraz koncepcję na angażujący content. Propozycja agencji Pitted Cherries była najbardziej interesująca – mówi Hubert Błaszczak, Marketing Manager w Atlanta Poland S.A.

Po stronie agencji działania będą koordynowali: Michał Maciejewski, Strategy Director oraz Marta Kocięba, Account Manager.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To jeden z najważniejszych wygranych przez nas przetargów w ostatnim czasie. Kampania, którą wdrażamy, jest oparta na kreatywnej i niestandardowej koncepcji. Jest to dokładnie ten kierunek, w którym zamierzamy się rozwijać – komentuje Michał Maciejewski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing