Każdy, kto dokona zakupu dowolnego mydła w płynie Carex w butelce oraz weźmie udział w konkursie ma szansę na wyjątkowe nagrody!
Carex posiada w swoim portfolio antybakteryjne mydła i żele do rąk oraz chusteczki odświeżające. Tej wiosny marka przygotowała specjalny konkurs związany ze zbliżającym się Dniem Dziecka. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić dowolny wariant mydła Carex w butelce, zarejestrować paragon na stronie www.carex.pl oraz wykonać proste zadanie konkursowe, polegające na stworzeniu najciekawszych życzeń z okazji Dnia Dziecka. Na autorów 500 najbardziej oryginalnych zgłoszeń konkursowych czekają personalizowane butelki mydła Carex z imieniem dziecka.
Zobacz również
Marka Carex w swoim stałym portfolio posiada produkty dedykowane dzieciom, dlatego tak ważna jest dla nas edukacja najmłodszych w zakresie właściwej higieny dłoni. To już kolejna promocja Carex stworzona z myślą o maluchach. Poprzez wspólną zabawę staramy się zachęcić najmłodszych do wyrobienia nawyku mycia rąk. Tym razem aż 500 dzieci ma szansę otrzymać od nas limitowaną wersję mydła Carex w butelce ze swoim imieniem – mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Junior Brand Manager marki Carex.
Promocja komunikowana będzie na materiałach POS: nakładkach na produktach i standach promocyjnych. Przygotowano także kampanię wspierającą promocję w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Akcja promocyjna trwa od 20 kwietnia do 31 maja 2017 r.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360 Sp. z o.o. Za działania komunikacyjne marki Carex odpowiada agencja Tailor Made PR. Regulamin promocji dostępny jest na www.carex.pl oraz w siedzibie Organizatora.
Słuchaj podcastu NowyMarketing