Schulz z marką Non Stop na antenie 4FUN.TV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Schulz z marką Non Stop na antenie 4FUN.TV

Wystartowała kampania wizerunkowa dla marki Non Stop, producenta chrupek kukurydzianych. Za kreację i obsługę odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Non Stop jest jedną z marek TBM Sp. z o.o. - polskiej firmy rodzinnej, specjalizującej się w produkcji słonych i słodkich przekąsek, mającej w swoim portfolio także: Tygryski, Łapsy czy Crunlight. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii na antenie 4 FUN.TV utworzone zostało specjalne godzinne pasmo pod hasłem „Muzyka NON STOP”, które emitowane jest od poniedziałku do piątku. Kampania potrwa do 26 maja i ma na celu mocną aktywizację widzów w wieku 14- 24 lat. 

CHRUP NON STOP!

Kampania telewizyjna obejmuje konkurs na zapowiedź ulubionej piosenki znanej z anteny 4FUN.TV z buzią pełną chrupek. Film można wysłać za pomocą aplikacji 4FUN APP oraz social mediów. Najzabawniejsze materiały wyemitowane zostaną na antenie 4FUN.TV w paśmie „Muzyka NON STOP”.

Schulz brand friendly odpowiada także za obsługę marki Non Stop na Facebooku. Od 2014 roku agencja obsługuje w zakresie kreatywno-strategicznym należące do TBM marki Tygryski i Non Stop, a od 2017 roku  Łapsy oraz Crunlight.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij