TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Schulz z marką Non Stop na antenie 4FUN.TV

Wystartowała kampania wizerunkowa dla marki Non Stop, producenta chrupek kukurydzianych. Za kreację i obsługę odpowiada agencja Schulz brand friendly.
O autorze
1 min czytania 2017-04-26

Non Stop jest jedną z marek TBM Sp. z o.o. – polskiej firmy rodzinnej, specjalizującej się w produkcji słonych i słodkich przekąsek, mającej w swoim portfolio także: Tygryski, Łapsy czy Crunlight. 

W ramach kampanii na antenie 4 FUN.TV utworzone zostało specjalne godzinne pasmo pod hasłem „Muzyka NON STOP”, które emitowane jest od poniedziałku do piątku. Kampania potrwa do 26 maja i ma na celu mocną aktywizację widzów w wieku 14- 24 lat. 

CHRUP NON STOP!

Kampania telewizyjna obejmuje konkurs na zapowiedź ulubionej piosenki znanej z anteny 4FUN.TV z buzią pełną chrupek. Film można wysłać za pomocą aplikacji 4FUN APP oraz social mediów. Najzabawniejsze materiały wyemitowane zostaną na antenie 4FUN.TV w paśmie „Muzyka NON STOP”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Schulz brand friendly odpowiada także za obsługę marki Non Stop na Facebooku. Od 2014 roku agencja obsługuje w zakresie kreatywno-strategicznym należące do TBM marki Tygryski i Non Stop, a od 2017 roku  Łapsy oraz Crunlight.

Słuchaj podcastu NowyMarketing