Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Przychodzi robak do fotografa”, tak można by opisać najnowsza kampanię smartfonu Huawei P10.

W poprzednich reklamach Huawei zagrał Robert Lewandowski. Teraz zastąpiły go gwiazdy zdecydowanie mniejszego formatu: ważka, osa i mucha. Nie mają więcej niż kilka centymetrów długości, jednak dzięki funkcjonalności Hybryd Zoom w telefonie P10 i im można zrobić wyjątkowe portrety.
O autorze
0 min czytania 2017-04-27

Pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu trzech scenek, dziejących się u fotografa specjalizującego się w portretach. Ten zanim naciśnie migawkę aparatu w telefonie próbuje z odwiedzającymi go klientami porozmawiać, czegoś się o nich dowiedzieć. Czy przychodzi to łatwo? Cóż, proszę wierzyć, żaden z odwiedzających go insektów nie mówi ani słowa po polsku. Nie znają też one żadnego z języków regionu CEE&Nordic, na którym właśnie wystartowała kampania. 



Kampanię przygotowała agencja DDB&tribal we współpracy z domem produkcyjnym Papaya. Reżyserem filmów jest Jan Foryś.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj