Pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu trzech scenek, dziejących się u fotografa specjalizującego się w portretach. Ten zanim naciśnie migawkę aparatu w telefonie próbuje z odwiedzającymi go klientami porozmawiać, czegoś się o nich dowiedzieć. Czy przychodzi to łatwo? Cóż, proszę wierzyć, żaden z odwiedzających go insektów nie mówi ani słowa po polsku. Nie znają też one żadnego z języków regionu CEE&Nordic, na którym właśnie wystartowała kampania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampanię przygotowała agencja DDB&tribal we współpracy z domem produkcyjnym Papaya. Reżyserem filmów jest Jan Foryś.