TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

indaHash zwycięzcą Accenture Consumer TechAwards

W czwartek 4 maja w Londynie indaHash, międzynarodowa platforma automatyzująca współpracę marek z tysiącami influencerów jednocześnie, zwyciężył w kategorii „Millennial Consumer” podczas Accenture ConsumerTech Awards – konkursu dla najlepszych innowacji w dziedzinie marketingu do millenialsów.
O autorze
0 min czytania 2017-05-05

Nagroda przyznawana jest dla pionierskich firm we wczesnej fazie rozwoju, które najlepiej docierają do millenialsów i najsilniej angażują konsumentów z tej grupy. indaHash otrzymał nagrodę m.in. za 1214% wzrost przychodów (Q1 2016 do Q1 2017), 22 miliony wygenerowanych interakcji na treściach stworzonych dla marek, wzrost liczby zarejestrowanych influencerów z 40 tys. w pierwszym kwartale 2016 do 250 tys. łącznie po pierwszym kwartale 2017; oraz globalną skalę działalności (firma prowadzi aktualnie kampanie w 50 krajach). Joanna Pawluk, Chief Growth Officer w indaHash, podczas finału konkursu w Londynie, przedstawiła międzynarodowemu jury również plany dalszego rozwoju indaHash na nowych rynkach oraz innowacyjne rozwiązania z zakresu influencer marketingu, które indaHash planuje wprowadzić w najbliższym kwartale.