Hortex orzeźwia śpiewająco

Spot Napojów Hortex to kolejna odsłona prowadzonej od lat przez Opus B kampanii z Matką Naturą.
O autorze
1 min czytania 2017-05-08

Tym razem Matka – oraz wierne Zające Marian i Bogdan – zabierają w podróż Matkobusem ekipę miłośników orzeźwienia. Jak zawsze w spotach napojowych Hortex, jest dynamicznie i muzycznie. Nie może oczywiście zabraknąć szlagieru: RA-BAR-BAAAAARRR.  

– W przypadku komunikacji napojów główny nacisk stawiamy na orzeźwienie, zabawę i autentyczność przeżyć. A wszystko prosto z Natury – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Najnowszy spot jest kontynuacją kampanii „Pasję mamy w Naturze!”, w której pojawia się postać Matki Natury. – Reklama w rozpoznawalnej teledyskowej formie, nie tylko przedstawia napoje Hortex jako idealny sposób na letnie orzeźwienie, ale komunikuje także szeroką gamę smaków i nowości produktowe – mówi Sebastian Pender, Senior Brand Manager z Hortex.

Spot został zrealizowany w takich malowniczych zakątkach Polski, jak: Pomorze, Kaszuby i Mazowsze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją zespół Papaya Films, postprodukcją Film Garden. Media zaplanował i kupił dom OMD.

Kampania rozpoczęła się 1 maja. 30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się