Hortex orzeźwia śpiewająco

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hortex orzeźwia śpiewająco

Spot Napojów Hortex to kolejna odsłona prowadzonej od lat przez Opus B kampanii z Matką Naturą.

Tym razem Matka – oraz wierne Zające Marian i Bogdan – zabierają w podróż Matkobusem ekipę miłośników orzeźwienia. Jak zawsze w spotach napojowych Hortex, jest dynamicznie i muzycznie. Nie może oczywiście zabraknąć szlagieru: RA-BAR-BAAAAARRR.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W przypadku komunikacji napojów główny nacisk stawiamy na orzeźwienie, zabawę i autentyczność przeżyć. A wszystko prosto z Natury – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Najnowszy spot jest kontynuacją kampanii „Pasję mamy w Naturze!”, w której pojawia się postać Matki Natury. – Reklama w rozpoznawalnej teledyskowej formie, nie tylko przedstawia napoje Hortex jako idealny sposób na letnie orzeźwienie, ale komunikuje także szeroką gamę smaków i nowości produktowe – mówi Sebastian Pender, Senior Brand Manager z Hortex.

Spot został zrealizowany w takich malowniczych zakątkach Polski, jak: Pomorze, Kaszuby i Mazowsze.

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją zespół Papaya Films, postprodukcją Film Garden. Media zaplanował i kupił dom OMD.

Kampania rozpoczęła się 1 maja. 30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij