Mediaplus odpowiada za budżet mediowy Capri Sun w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mediaplus odpowiada za budżet mediowy Capri Sun w Polsce

Dom Mediowy Mediaplus (Group One) w ramach współpracy z niemieckim Mediaplus (Serviceplan Group) przygotował plan kampanii dla marki Capri Sun. Marka po raz pierwszy w ramach międzynarodowej kampanii prowadzi działania reklamowe na polskim rynku.

Efekty partnerstwa strategicznego Group One i Serviceplan

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Capri Sun to legendarna marka soków owocowych w saszetkach ze słomką, dostępna w 110 krajach na całym świecie, rocznie osiągająca sprzedaż ponad 6 miliardów saszetek. Marka należy do portfolio The Kraft Heinz Company. Wiosenna kampania telewizyjna w Polsce pod hasłem "Capri Sun - the taste of fun" to część globalnej kampanii (m.in. Nigeria, Francja, Niemcy Austria, Szwajcaria) przygotowanej przez Serviceplan Group. Za polską odsłonę kampanii odpowiada dom mediowy Mediaplus. Kampania potrwa do 4 czerwca i obejmuje spoty reklamowe 15' w TVN, Polsat i kanałach tematycznych.

Działania dla Capri Sun prowadzone przez Mediaplus, dom mediowy działający w ramach Group One, największej polskiej niezależnej grupy reklamowej, to jeden z efektów strategicznego partnerstwa Group One z Serviceplan, zawartego w grudniu 2016r. Zarówno Group One jak i Serviceplan, obok fundamentu w postaci niezależnego właścicielskiego zarządzania, łączy model biznesowy gromadzący „pod jednym dachem” wszystkie dziedziny komunikacji, z silnym naciskiem na część mediową i digital.

2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. Współpraca polskiego i niemieckiego Mediaplus to krok w realizacji strategii międzynarodowego rozwoju Group One. Ta współpraca to dowód na to, że działając w partnerstwie strategicznym z niemieckim Mediaplus podnosimy nasze możliwości i kompetencje, dzieląc know-how i doświadczenia, jednocześnie dajemy klientom możliwości działania na różnych rynkach. Cieszymy, że dzięki Mediaplus tak ikoniczna marka jak Capri Sun, może być widoczna po raz pierwszy w Polsce - mówi Bartłomiej Kamiński – Managing Director Mediaplus.

Serviceplan jest graczem nr 1 na europejskim rynku niezależnych podmiotów agencyjnych, istnieje od lat 70., i wciąż zarządzany jest przez rodzinę właścicieli. Grupa założona w Niemczech, działa dziś w ponad 35 filiach na całym świecie, zatrudnia ponad 3400 osób, generuje przychody ze sprzedaży na poziomie 2,1 mld euro i dochód przekraczający 340 mln euro rocznie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij