ROI Camp - konkretnie o marketingu internetowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

ROI Camp - konkretnie o marketingu internetowym

23 kwietnia we Wrocławiu odbędzie się inauguracja spotkań ROI Camp, podczas których będą przedstawiane tematy oparte o praktykę i konkretne przepadki poparte konkretnymi liczbami i mierzalnymi efektami.

ROI Camp to wrocławska inicjatywa barcampowa, skupiająca się na tematyce efektywnego marketingu w kanałach elektronicznych. Jego misją jest stworzenie miejsca transferu wiedzy, wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań z zakresu skutecznego marketingu internetowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

23.04 o 17-tej w trakcie pierwszego spotkania Marcin Cichoń z Ideacto opowie "O projektowaniu słów kilka, czyli jak optymalizować serwisy aby wzmacniać ROI", Mateusz Miernikowski z Konceptiki przedstawi „Jak sprzedawać na Facebooku?”. Marcin Deręgowski z Artefakt przedstawi prezentację nt. „Nie ma sprawdzonych rozwiązań - O sprzężeniu zwrotnym w e-marketingu i podążaniu własną drogą”.

Organizatorzy zapowiadają, że na kolejnych spotkaniach będzie mowa o:

  • faktycznych kosztach i efektach z budowaniu ruchu płatnego (SEM) i organicznego (SEO),
  • zaawansowanej analityce stron i ruchu, która przekłada się na wzrost konwersji,
  • usability i user experience w tworzeniu serwisów e-commerce,
  • e-mail marketingu, kampaniach newsletterowych, tworzeniu i zarządzaniu bazami
  • sprzedaży i kampaniach marketingowych w modelu rozliczeniowym CPL/CPS,
  • kampaniach sprzedażowych z wykorzystaniem social media,
  • o tworzeniu procesów marketing automation i efektywnym zarządzaniu nimi,
  • remarketingu, kampaniach displayowych z wykorzystaniem platform RTB.

ROI Camp jest skierowany dla osób:

  • zajmujących się e-marketingiem zawodowo,
  • działających w szeroko pojętym handlu elektronicznym,
  • zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z zakresu marketingu i efektywnej sprzedaży w internecie,
  • chcących w przyszłości pracować w marketingu internetowym i e-commerce.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Szczegóły w naszym kalendarzu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij