Nowe narzędzie zmienia oblicze outsourcingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe narzędzie zmienia oblicze outsourcingu

Outsourcing usług to rozwiązanie, które funkcjonuje na polskim rynku już od wielu lat. Niestety, platformy outsourcingowe i portale freelancerskie nieustannie kojarzą się ze zlecaniem wykonania usługi studentom lub podmiotom zdecydowanie dumpingującym ceny.

Co stanie się, jeśli odwrócimy ten schemat? Nowe narzędzie daje odpowiedź.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zarówno w małych przedsiębiorstwach, jak i dużych korporacjach, osoby zarządzające zmagają się z wieloma formalnościami i przeciwnościami w zatrudnianiu nowych pracowników. Bywa tak, że pracownik potrzebny jest od zaraz, a tradycyjna ścieżka jego pozyskania wyklucza pomyślną realizację projektu. Co wtedy zrobić? – Naturalnym jest, że zleceniodawcy zależy na jakości wykonania zlecanej usługi oraz minimalizacji ewentualnych poprawek, a tym samym na zmniejszeniu ryzyka niedotrzymania terminu. Takie usługi dostarczają tylko specjaliści z wieloletnim stażem w branży. Aby cały proces się powiódł, najważniejszym jest, aby byli oni dostępni od ręki – mówi Żaneta Glinka, założycielka platformy 360 Digital Natives, skupiającej wysokiej klasy specjalistów z branży nowych technologii i mediów.

Specjalista w danej dziedzinie z wieloletnim stażem to w niektórych branżach trudna do odnalezienia wartość. Takich pracowników można znaleźć na rynku, ale dotychczas nie byli oni dostępni w jednym miejscu – Różnica polega na tym, że dajemy gotowe rozwiązanie obu stronom: specjalistom i firmom zlecającym. Ci pierwsi dostają ciekawe zlecenia, a firmy są wolne od obowiązków formalno-prawnych, które przejmujemy na siebie – dodaje Żaneta Glinka. Do takiego narzędzia zapisać się może każdy specjalista z branży związanych z mediami i marketingiem, a po przejściu odpowiednich weryfikacji jest parowany ze zleceniodawcą. W przeciwieństwie do innych portali outsourcingowych, ogłoszenia specjalistów sprawdzane są ze stanem rzeczywistym ich umiejętności i doświadczenia. Pozwala to na wyeliminowanie możliwych nieprawidłowości już na samym początku procesu.

Nowa funkcjonalność może okazać się popularna w branży marketingu czy programowania i projektowania stron internetowych, gdzie obserwowany jest największy ruch związany z zatrudnieniem pracowników, oraz bardzo często ogromna presja czasu towarzysząca projektom.

Efekty połączenia wymagających klientów z wysokiej klasy specjalistami w stosunkowo krótkim czasie, mogą przełożyć się na popularyzację bardziej świadomego podejścia do outsourcingu. Na dużo dojrzalszym, w kontekście outsourcingu, amerykańskim rynku korzystają z niego niemal wszystkie firmy, a część z nich w 100% opiera na nim swoje działania. W USA już ponad 34% wszystkich pracowników jest freelancerami, to ok. 53 mln ludzi. Dodatkowo, 80% z etatowców deklaruje tam chęć do rezygnacji z pracy na rzecz samozatrudnienia. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij