Empik zachęca do czytania (nie tylko) w metrze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Empik zachęca do czytania (nie tylko) w metrze

Grupa Ströer realizuje w warszawskim metrze ambientową akcję społeczną polskiego lidera rynku dóbr kultury.

Tylko 11% Polaków czyta ponad 7 pozycji rocznie, a aż 60% dorosłych w naszym kraju nie czyta książek w ogóle! Miedzy innymi takie dane pojawiły się na ścianach stacji metra Centrum w ramach organizowanej przez Empik akcji promującej czytelnictwo „A Ty do czego używasz książek?”. W ramach projektu stworzono 6 różnych kreacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Kampania skierowana jest do wszystkich, którzy nie znają jeszcze przyjemności płynącej z czytania lub zdążyli o niej zapomnieć. W metrze została zrealizowana nieprzypadkowo – to właśnie podczas korzystania z komunikacji zbiorowej, kiedy nie musimy skupiać się na prowadzeniu samochodu, możemy delektować się lekturą, dzięki czemu podróż minie nam szybciej i milej. Jak pokazują badania, część z pasażerów wie to od dawna - 36% Polaków korzystających w drodze do pracy z transportu miejskiego deklaruje, że podczas przemierzania trasy czyta książki. Poprzez naszą akcję chcemy zachęcić do tego kolejnych – Monika Marianowicz - Menadżer ds.PR i Eventów w Empiku.

Kampania „A Ty do czego używasz książek?” rozpoczęła się 15 kwietnia b.r. i potrwa do końca miesiąca. Towarzyszą jej plakaty w sklepach sieci Empik, różnorodne aktywności w przestrzeni miejskiej (mural na warszawskim Powiślu, „ubranie” parteru Juniora w książki, dzięki czemu Empik zamieni się w gigantyczną półkę), a także mnóstwo wydarzeń, happeningów, promocji i spotkań z autorami w kilku miastach oraz działania PR.

Za realizację akcji odpowiada Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra, natomiast kreację wykonał artysta grafik Grzegorz Sikora, autor bloga piktografiki.com i laureat Konkursu na Blog Roku 2011.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij