TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Izba Gospodarki Elektronicznej otworzyła oddział w Małopolsce

11 maja w Tarnowie odbyło się uroczyste otwarcie małopolskiego oddziału e-Izby.
O autorze
2 min czytania 2017-05-16

W uroczystości, która odbyła się w samym sercu Tarnowa, w sali Lustrzanej, wzięli udział przedstawiciele małopolskich samorządów – Prezydenci miast, Burmistrzowie i Wójtowie z Małopolski, przedstawiciele lokalnego biznesu z Tarnowa, Krakowa oraz innych miast województwa małopolskiego, a także przedstawiciele organizacji biznesowych oraz szkół i uczelni wyższych z całego województwa.

Uczestników powitali Patrycja Sass- Staniszewska – Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej oraz gospodarz Roman Ciepiela, Prezydent Tarnowa. Następnie odbyło się uroczyste podpisanie listu intencyjnego o współpracy przez Prezes e-Izby oraz Pana Prezydenta. Dokument określa ramy współpracy między Miastem Tarnowem oraz Izbą Gospodarki Elektronicznej m.in. dla realizacji wydarzeń i inicjatyw w ramach projektu Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa w Tarnowie.

Istotnym elementem wydarzenia była wideokonferencja z Europosłanką Różą Thun, którą prowadziła Patrycja Sass – Staniszewska. Uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z najnowszymi informacjami oraz doświadczeniami Europosłanki związanymi z pracą nad regulacjami przepisów dotyczących cyfryzacji i informatyzacji na poziomie Europejskim. W dyskusji podjęto temat dotyczący Jednolitego Rynku Cyfrowego i głównych wyzwań, jakie w kwestii budowy jednolitego rynku stoją przed Europą. Pani Róża Thun mówiła również o tym, jak organizacja taka jak Izba Gospodarki Elektronicznej, która już uczestniczy w pracach na rzecz budowy Jednolitego Rynku Cyfrowego, może wspomóc i przyspieszyć realizację tego celu.

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby w swoim wystąpieniu zaprezentowała zakres działania organizacji oraz ogólnopolskie projekty realizowane dla biznesu, szkół, uczelni wyższych i seniorów działających na Uniwersytetach Trzeciego Wieku. W prezentacji Prezes omówiła także kluczowe projekty legislacyjne, którymi na co dzień zajmuje się e-Izba, w tym między innymi działania na rzecz wyłączenia e-handlu spod zakazu handlu w niedziele. Na koniec Prezes e-Izby zaprezentowała uczestnikom aktywności, w które zaangażowana jest Izba Gospodarki Elektronicznej na arenie międzynarodowej we współpracy z Ecommerce Europe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Robert Duda, menedżer ds. rozwoju regionalnego e-Izby w swojej prezentacji przekazał uczestnikom spotkania założenia oraz szczegóły realizowanego lokalnie projektu Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa (www.prgc.pl), w ramach którego w pierwszym etapie w województwie śląskim oraz właśnie w województwie małopolskim e-Izba realizuje wiele projektów, w tym konferencje, warsztaty, projekty edukacyjne dla młodzieży oraz studentów, a także autorski projekt e-strategii dla samorządów lokalnych. W ramach e-strategii realizowane są badania lokalnej społeczności, biznesu oraz pracowników urzędów i instytucji miejskich, a w oparciu o ich wyniki opracowywany jest dokument wraz z rekomendacjami i gotowymi projektami skierowanymi do różnych grup lokalnej społeczności.

Na zakończenie Pani Magda Golonka z kancelarii Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy, która była Partnerem wydarzenia, w swojej prezentacji „Pułapki prawne czyhające na cyfrowy biznes” podzieliła się z uczestnikami wiedzą i doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami w zakresie regulacji prawnych i ich praktycznego zastosowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W wydarzeniu wzięło udział ponad 50 osób reprezentujących różne podmioty i środowiska z całego województwa małopolskiego. Otwarcie małopolskiego oddziału e-Izby było okazją do omówienia lokalnych problemów związanych z procesami cyfryzacji, a także do określenia możliwości współpracy między e-Izbą a lokalnym światem biznesu i nauki przy realizacji projektów, których celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności cyfrowych lokalnych społeczności.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się