Twarzą kampanii został Dharni – jeden z najpopularniejszych beatboxerów w Polsce i na świecie.
Dodatkowo powstała platforma brand experience www.dobrezadrobne.pl, na której każdy może pobawić się wirtualnym beatboxerem i dodatkowo zgarnąć kupon na darmowego Whoopera®.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Wybrałem VanLeif, bo dobrze się dogadywaliśmy od początku. Umieją szybko reagować i są bardzo kreatywni. Czują dynamikę pracy z marką taką jak Burger King. Praca z nimi to brainstorm, z którego powstają fajne pomysły na wzmocnienie rozpoznawalności marki w Polsce” – powiedział Tomasz Tracz, Marketing Manager Burger King
Za strategię, kreację i realizację działań, w tym przygotowanie platformy www.dobrezadrobne.pl odpowiada agencja VanLeif.
Całość działań będzie wspierana kampanią performance realizowaną przez Vizeum.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania wystartowała 15 maja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing