Integracja z Facebook Insights i inne nowości na platformie Sotrender

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Integracja z Facebook Insights i inne nowości na platformie Sotrender

Narzędzie Sotrender, umożliwiające analizę, raportowanie i optymalizację działań marek na Facebooku, zostało wzbogacone o nowe funkcje: zaawansowaną obsługę fan page’ów międzynarodowych, integrację z panelem Facebook Insights, płatności internetowe PayLane.

Strony międzynarodowe pozwalają m.in. na dokładne analizy aktywności i zaangażowania na międzynarodowych profilach firm, gdzie treści są targetowane na poszczególne kraje. W oparciu o autorski algorytm dostarczane są dane o najbardziej zaangażowanych użytkownikach czy też najatrakcyjniejszych treściach z danego kraju. Rozwiązanie to było testowane z administratorami takich globalnych marek, jak: Carlsberg, Bacardi czy Mattel.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki integracji statystyk Sotrendera z danymi Facebook Insights, wszystkie niezbędne informacje o monitorowanych fanpage’ach są widoczne w jednym miejscu. Firmy korzystające z narzędzia Sotrender mogą na bieżąco administrować swoim kontem, w tym śledzić historię dokonywanych zmian, dodawać nowe strony czy nowych użytkowników panelu i przypisywać im określone uprawnienia.

Współpraca z dostawcą usług płatności internetowych PayLane, pozwoliła na uruchomienie opcji płatności kartami płatniczymi Visa, MasterCard i Maestro.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij