Znajdowanie ładunków do transportu – często długotrwały i stresujący proces dla kierowców i firm przewozowych został sprowadzony do wciśnięcia klawisza. Zweryfikowani kierowcy mogą za pośrednictwem aplikacji łatwo wyszukać i zaakceptować zlecenie, a Uber w przeciągu sekund prześle potwierdzenie.
Uber Freight to usługa skierowana przede wszystkim do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw w obszarze transportu ciężarowego oraz usprawni również rozliczenia pomiędzy przewoźnikami a zleceniodawcami. Aplikacja zagwarantuje opłacenie usługi w przeciągu kilku dni, a także w razie potrzeby zrekompensuje kierowcom dodatkowe koszty, takie jak dłuższy czas oczekiwania na ładunek, anulowanie zlecenia, czy zmianę terminu.
Zobacz również
Początkowo usługa będzie dostępna w Teksasie.
Więcej informacji na temat nowej aplikacji znajdziecie Państwo w Newsroomie
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]