Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka. Na stanowisku strategy plannera będzie wspierać dział strategii w przygotowywaniu konceptów strategicznych dla klientów agencji.

Głowacka doświadczenie zdobywała w Phenicoptere, startupie z branży kosmetycznej, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku marketing online managera. Do jej obowiązków należała realizacja działań z zakresu online marketingu, social media oraz współpraca z influencerami. Przez ponad 3 lata pracowała również, jako social media specialist i copywriter, w polskim oddziale Groupon.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prywatnie jest współtwórcą marki odzieżowej Ortiz Outfit – niewielkiego brandu streetwearowego, na którym testuje nowości z zakresu social mediów i online.

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij