Łukasz Gręda w agencji OPCOM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łukasz Gręda w agencji OPCOM

Agencja reklamowa OPCOM powiększa zespół, właśnie dołączył do niej Łukasz Gręda.

Gręda studiował na wydziale filmoznawstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na kierunku performatyka na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pracę w reklamie rozpoczął 4 lata temu. Pracował w działach kreatywnych Admind Creative Agency oraz VMR Interactive Agency. W tym czasie zrealizował kampanie między innymi dla: Konsulata Generalnego Stanów Zjednoczonych w Krakowie, Can Pack SA, Grupy BUMA, Grupy Allegro, Seat, Volkswagen, Skoda, INEA, ABB, czy Ruchu Chorzów, za którą przyznano nagrodę KTR w kategorii Active Advertising.

W agencji OPCOM Łukasz, jako Senior Copywriter, wesprze dział kreatywny.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij