Grayling z prestiżową nagrodą SABRE

Grayling znalazł się w gronie laureatów tegorocznej edycji prestiżowego konkursu SABRE Awards. Zrealizowana przez firmę we współpracy z biurem agencji BBDO w Zagrzebiu kampania „Out of Office” na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej...
O autorze
2 min czytania 2017-05-26

… otrzymała złotą statuetkę w kategorii „projekt paneuropejski”. Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali SABRE EMEA, która odbyła się 23 maja w Londynie. Kampania „Out of office” skierowana była do odbiorców z 20 krajów, w tym również Polski.

„Out of office” to kreatywna kampania komunikacyjna mająca na celu zwiększenie rozpoznawalności Chorwacji jako atrakcyjnego kierunku turystycznego oraz zachęcenie turystów do kreatywnego podejścia do tematu wakacji i urlopu. Projekt, którego centralny elementy stanowił trwający od maja do czerwca 2016 r. konkurs na najbardziej dowcipny autoresponder, obejmował aktywne działania na Facebooku i Twitterze, a także relacje z dziennikarzami i influencerami oraz współpracę z partnerami medialnymi.

Zintegrowane podejście wykorzystujące treści własne oraz płatne okazało się niezwykle  skuteczne i zaowocowało zarówno dużym  zainteresowaniem mediów, jak i wysokim poziomem zaangażowania ze strony naszej grupy docelowej. Wizualna oprawa kampanii oraz jej przekaz były spójne we wszystkich kanałach i stanowiły nie tylko inspirację dla tworzenia własnych autoresponderów, ale także podkreślały atuty wybrzeża Chorwacji, tym samym znakomicie wpisując się w sposób, w jaki chcemy pobudzać wyobraźnię odbiorców  –  powiedział Ratomir Ivičić, Dyrektor CNTB. 

–  Pracując wspólnie z agencją BBDO nad koncepcją konkursu „Out of Office” zależało nam na tym, aby stworzyć coś, co z jednej strony byłoby nowatorskie i pozwoliłoby na wyróżnienie oferty turystycznej Chorwacji, a z drugiej – mocno osadzone w naszym codziennym życiu. Wychodząc z tego założenia zamysł naszej kampanii oparliśmy o drobny szczegół odróżniający pracę od wakacji, a mianowicie autoresponder. Pamiętając o tym, że podstawowym celem biznesowym CNTB jest przyciągnięcie do Chorwacji jak największej liczby turystów, chcieliśmy, aby już sam fakt przebywania „poza biurem” przywodził na myśl wakacje w tym kraju – powiedział Jan Simunek, CEO Grayling w regionie Europy Kontynentalnej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Statuetka Gold SABRE to już kolejna nagroda przyznana agencji Grayling za działania prowadzone na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej. W kwietniu br. kampania „Out of Office” została uznana za najlepszy projekt w kategorii „Brand Awareness” w ramach chorwackiej edycji prestiżowego konkursu MIXX Awards. 

Konkurs EMEA SABRE należy do najbardziej prestiżowych w branży PR. Każdego roku przystępuje do niego ponad 2 tys. firm z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, które następnie poddawane są ocenie międzynarodowego jury, składającego się z ekspertów ds. komunikacji i brandingu reprezentujących zarówno agencje PR, jak i inne firmy. Organizatorem konkursu jest The Holmes Report, nowojorska firma badawczo-konsultingowa zajmująca się rynkiem usług public relations i innych dziedzin komunikacji. Firma prowadzi działalność wydawniczą, która specjalizuje się w analizach i śledzeniu trendów w branży public relations.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grayling to globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii w zakresie Public Relations, Public Affairs, komunikacji w sferze digital oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się