TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grayling z prestiżową nagrodą SABRE

Grayling znalazł się w gronie laureatów tegorocznej edycji prestiżowego konkursu SABRE Awards. Zrealizowana przez firmę we współpracy z biurem agencji BBDO w Zagrzebiu kampania „Out of Office” na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej...
O autorze
2 min czytania 2017-05-26

… otrzymała złotą statuetkę w kategorii „projekt paneuropejski”. Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali SABRE EMEA, która odbyła się 23 maja w Londynie. Kampania „Out of office” skierowana była do odbiorców z 20 krajów, w tym również Polski.

„Out of office” to kreatywna kampania komunikacyjna mająca na celu zwiększenie rozpoznawalności Chorwacji jako atrakcyjnego kierunku turystycznego oraz zachęcenie turystów do kreatywnego podejścia do tematu wakacji i urlopu. Projekt, którego centralny elementy stanowił trwający od maja do czerwca 2016 r. konkurs na najbardziej dowcipny autoresponder, obejmował aktywne działania na Facebooku i Twitterze, a także relacje z dziennikarzami i influencerami oraz współpracę z partnerami medialnymi.

Zintegrowane podejście wykorzystujące treści własne oraz płatne okazało się niezwykle  skuteczne i zaowocowało zarówno dużym  zainteresowaniem mediów, jak i wysokim poziomem zaangażowania ze strony naszej grupy docelowej. Wizualna oprawa kampanii oraz jej przekaz były spójne we wszystkich kanałach i stanowiły nie tylko inspirację dla tworzenia własnych autoresponderów, ale także podkreślały atuty wybrzeża Chorwacji, tym samym znakomicie wpisując się w sposób, w jaki chcemy pobudzać wyobraźnię odbiorców  –  powiedział Ratomir Ivičić, Dyrektor CNTB. 

–  Pracując wspólnie z agencją BBDO nad koncepcją konkursu „Out of Office” zależało nam na tym, aby stworzyć coś, co z jednej strony byłoby nowatorskie i pozwoliłoby na wyróżnienie oferty turystycznej Chorwacji, a z drugiej – mocno osadzone w naszym codziennym życiu. Wychodząc z tego założenia zamysł naszej kampanii oparliśmy o drobny szczegół odróżniający pracę od wakacji, a mianowicie autoresponder. Pamiętając o tym, że podstawowym celem biznesowym CNTB jest przyciągnięcie do Chorwacji jak największej liczby turystów, chcieliśmy, aby już sam fakt przebywania „poza biurem” przywodził na myśl wakacje w tym kraju – powiedział Jan Simunek, CEO Grayling w regionie Europy Kontynentalnej. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Statuetka Gold SABRE to już kolejna nagroda przyznana agencji Grayling za działania prowadzone na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej. W kwietniu br. kampania „Out of Office” została uznana za najlepszy projekt w kategorii „Brand Awareness” w ramach chorwackiej edycji prestiżowego konkursu MIXX Awards. 

Konkurs EMEA SABRE należy do najbardziej prestiżowych w branży PR. Każdego roku przystępuje do niego ponad 2 tys. firm z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, które następnie poddawane są ocenie międzynarodowego jury, składającego się z ekspertów ds. komunikacji i brandingu reprezentujących zarówno agencje PR, jak i inne firmy. Organizatorem konkursu jest The Holmes Report, nowojorska firma badawczo-konsultingowa zajmująca się rynkiem usług public relations i innych dziedzin komunikacji. Firma prowadzi działalność wydawniczą, która specjalizuje się w analizach i śledzeniu trendów w branży public relations.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grayling to globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii w zakresie Public Relations, Public Affairs, komunikacji w sferze digital oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się