TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trwa 7-dniowa kampania online dla Neonetu

Wystartowała kampania online, która ma na celu zachęcić internautów do skorzystania z najnowszej promocji Neonetu – sieci sklepów z branży RTV-AGD. „Tydzień Wielkich Rabatów” potrwa do końca maja, a działania digital wspiera wrocławska agencja adCookie.
O autorze
1 min czytania 2017-05-31

Wyzwaniem krótki czas trwania kampanii

Kampania online prowadzona przez adCookie obejmuje działania online w takich kanałach, jak display, e-mail marketing, mobile a także reklamy kontekstowe, w tym galerie produktowe. Zakup mediów odbywa się w głównej mierze w modelu RTB (Real Time Bidding), który pozwala na zakup powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Dzięki temu budżet reklamowy zostaje wykorzystany w sposób najbardziej zoptymalizowany, ponieważ przekaz dociera tylko do ściśle określonych grup docelowych.

Działania dla Neonetu to spore wyzwanie, głównie ze względu na czas trwania kampanii. Jej planowany zasięg, a także gama promowanych produktów są bardzo duże i wymagają mocnej dywersyfikacji jeżeli chodzi o dobór narzędzi, form reklamy i segmentacji. Optymalizacja kampanii także będzie prowadzona w czasie rzeczywistym dzięki automatycznym algorytmom, a przy tym jej wyniki będą weryfikowane z wyjątkowo dużą częstotliwością – wyjaśnia Krzysztof Karmiński, Programmatic Buying Manager adCookie.

W kampanii został wykorzystany dedykowany landing page z kreacjami informującymi o trwającej promocji. Jego celem jest zachęcenie grupy docelowej do zapoznania się z ofertą sklepu oraz zakupu elektroniki w promocyjnej cenie. Rabaty obejmują całą ofertę Neonetu – sprzęt RTV, AGD, telefony, telewizory, a także komputery i konsole do gier.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj